Reklama
Rozwiń
Reklama

Coccodrillo będzie powiększać sieć

CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej, otworzy do końca roku jeszcze kilkanaście sklepów.

Publikacja: 02.09.2015 22:00

Coccodrillo będzie powiększać sieć

Foto: materiały prasowe

– Na ko­niec ro­ku wzrost po­wierzch­ni han­dlo­wej bę­dzie po­dob­ny jak w I pół­ro­czu. W przy­szłym ro­ku rów­nież bę­dzie­my ce­lo­wać w zwięk­sza­nie po­wierzch­ni w tym tem­pie – mó­wi Ma­rek Dwor­czak, pre­zes CDRL.

Po sze­ściu mie­sią­cach ro­ku po­wierzch­nia han­dlo­wa wła­ści­cie­la odzie­żo­wej mar­ki Coc­co­dril­lo uro­sła o 7 proc., do 21,3 tys. mkw. – Na ko­niec te­go ro­ku bę­dzie­my mieli w Pol­sce 230 skle­pów, w przy­szłym otwo­rzy­my ko­lej­ne 10–15, do­ce­lo­wo w na­szym kra­ju wi­dzi­my miej­sce dla 250 pla­có­wek – mó­wi Dwor­czak. Łącz­nie CDRL mia­ło na ko­niec czerw­ca 385 skle­pów, z te­go 220 w Pol­sce.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama