Aktualizacja: 02.09.2015 22:00 Publikacja: 02.09.2015 22:00
Foto: materiały prasowe
– Na koniec roku wzrost powierzchni handlowej będzie podobny jak w I półroczu. W przyszłym roku również będziemy celować w zwiększanie powierzchni w tym tempie – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Po sześciu miesiącach roku powierzchnia handlowa właściciela odzieżowej marki Coccodrillo urosła o 7 proc., do 21,3 tys. mkw. – Na koniec tego roku będziemy mieli w Polsce 230 sklepów, w przyszłym otworzymy kolejne 10–15, docelowo w naszym kraju widzimy miejsce dla 250 placówek – mówi Dworczak. Łącznie CDRL miało na koniec czerwca 385 sklepów, z tego 220 w Polsce.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas