Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2015 16:15 Publikacja: 27.09.2015 16:15
Foto: Fotorzepa, Bartek Sadowski BS Bartek Sadowski
Wiele z nich powstało w latach 50. w związku z rosnącym popytem na paliwa płynne, ale w ostatnich 20 latach mocno odczuły malejący popyt na benzyny i rządowe zachęty do kupowania pojazdów z silnikami na olej napędowy, uważane za sprawniejsze i mniej emitujące dwutlenek węgla. Popularność pojazdów z dieslami, na które w ubiegłym roku przypadło 50 proc. rynku, zmusiło Europę do importowania oleju, a jej rafinerie miały problemy ze znalezieniem rynków zbytu na ich nadmiar benzyny. To wpłynęło na ich zyski, w ostatnich latach przeszła fala zamykania rafinerii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
To pierwszy raz, gdy Polak znalazł się w gronie najlepszych dyrektorów zarządzających na świecie. Jest nim Jacek...
- Grupa Bumech, która jest m.in. właścicielem kopalni węgla PG Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, zamierza wspó...
Zarówno Microsoft jak i Meta opublikowały lepsze wyniki za drugi kwartał, niż oczekiwano. Ich akcje mocno zyskiw...
Po 22 latach zrezygnował ze stanowiska prezesa Amiki, choć nadal jest głównym akcjonariuszem spółki. W pożegnaln...
W piątek ma wreszcie zostać podpisana umowa na zakup kolejnych 180 czołgów K2 i 80 pojazdów towarzyszących. Jej...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas