Produkty Rhode maja trafić do sklepów Sephora w USA i Wielkiej Brytanii jeszcze w tym roku.
TikTokowa marka sprzedana za 1 mld dolarów
Koncern e.l.f. Beauty zapłaci akcjonariuszom za Rhode 800 mln dolarów w gotówce i akcjach, a dalsza wypłata 200 mln dol. jest możliwa w zależności od przyszłego wzrostu sprzedaży. Oczekuje się, że umowa zostanie zamknięta jeszcze w tym roku.
Czytaj więcej
Mniejsze serwisy ostro podgryzają pozycję Facebooka czy Instagrama – najszybciej zyskuje TikTok....
Hailey Bieber, która pozostanie w firmie jako dyrektor kreatywna, napisała w mediach społecznościowych, że umowa oznacza „następny rozdział” dla marki. Pozostali współzałożyciele i obecni dyrektorzy będą nadal kierować firmą po sprzedaży. „Nasze partnerstwo z e.l.f. Beauty oznacza niesamowitą okazję do podniesienia i przyspieszenia naszej zdolności dotarcia do większej liczby osób w naszej społeczności z jeszcze bardziej innowacyjnymi produktami i rozszerzenia naszej dystrybucji na całym świecie” — napisała Bieber w komunikacie.
Marka Rhode stała się popularna w mediach społecznościowych, zwłaszcza dzięki viralowym postom na TikToku.