Chińczycy zadzwonią z Pepsi

Producent napojów nie zamierza bezpośrednio konkurować z Apple czy Samsungiem. Ale smartfony z jego marką pojawią się na rynku.

Aktualizacja: 13.10.2015 22:37 Publikacja: 13.10.2015 22:00

Chińczycy zadzwonią z Pepsi

Foto: Bloomberg

PepsiCo, producent napojów i innego typu produktów spożywczych, może udzielić firmie zewnętrznej licencji na użytkowanie marki Pepsi i sprzedaży pod nią aparatów telefonicznych i akcesoriów na chińskim rynku. Do podpisania umowy może dojść w ciągu kilku miesięcy – poinformował koncern. Rzeczniczka PepsiCo zapewniła przy tym, że koncern sam nie zacznie produkować aparatów telefonicznych.

Według serwisu Mobipicker.com, który pierwszy poinformował o planach PepsiCo, nowy aparat pojawi się na półkach 20 października. Ma należeć do modeli o dobrej jakości, ale niespełniających wymagań najbardziej zaawansowanych użytkowników.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Biznes
Biznes z Niemiec dobrze zarabia na obrabiarkach dla rosyjskiej zbrojeniówki
Biznes
Czesi nie chcą w Pradze popularnej „atrakcji”. Nowy zakaz wymierzony w turystów
Biznes
Fala bankructw na świecie. Zagrożone budownictwo
Biznes
Producenci i kupcy stawiają na wysoką jakość, unikatowość i ekologię. Targi Marek Własnych w Kielcach