Amica rośnie tylko w Polsce i Azji. "Nie widzimy oznak ożywienia popytu"

Choć trzeci kwartał okazał się ostatecznie lepszy od oczekiwań rynkowych, Amica i tak zanotowała spadki na zdecydowanej większości rynków.

Publikacja: 25.11.2024 13:36

Amica rośnie tylko w Polsce i Azji. "Nie widzimy oznak ożywienia popytu"

Foto: Adobestock

Grupa Amica w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 r. zanotowała 1,9 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 11-proc. spadek rdr. Spółka podkreśla, że odzwierciedla to spadek popytu na AGD w Europie. Choć sprzedaż urządzeń w Polsce, biznesowo najważniejszym rynku dla Grupy Amica, wzrosła o ponad 9 proc. rdr, to nie pokryło to spadków na przeżywających głębszą dekoniunkturę innych rynkach.

Rośnie sprzedaż w Polsce i Azji. Amica wyprodukuje ok. 1 mln szt urządzeń AGD

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Donald Trump walczy z botami używanymi do zawyżania cen biletów na koncerty
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
ORŁY ESG „RZECZPOSPOLITEJ”
Rzeczpospolita po raz trzeci przyzna Orły ESG
Biznes
Będzie 17. pakiet sankcji. Sześć krajów, w tym Polska, chce jednak czegoś więcej
Biznes
Brak porozumienia z Amerykanami, co z pierwszą elektrownia jądrową?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes
11 bit studios: jak było z P8 i co z tego wynika
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście