Reklama
Rozwiń
Reklama

Amica rośnie tylko w Polsce i Azji. "Nie widzimy oznak ożywienia popytu"

Choć trzeci kwartał okazał się ostatecznie lepszy od oczekiwań rynkowych, Amica i tak zanotowała spadki na zdecydowanej większości rynków.

Publikacja: 25.11.2024 13:36

Amica rośnie tylko w Polsce i Azji. "Nie widzimy oznak ożywienia popytu"

Foto: Adobestock

Grupa Amica w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 r. zanotowała 1,9 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 11-proc. spadek rdr. Spółka podkreśla, że odzwierciedla to spadek popytu na AGD w Europie. Choć sprzedaż urządzeń w Polsce, biznesowo najważniejszym rynku dla Grupy Amica, wzrosła o ponad 9 proc. rdr, to nie pokryło to spadków na przeżywających głębszą dekoniunkturę innych rynkach.

Rośnie sprzedaż w Polsce i Azji. Amica wyprodukuje ok. 1 mln szt urządzeń AGD

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Biznes
Rosyjski kosmodrom odcięty od zasilania. Zdumiewający powód
Biznes
Dziurawa specustawa, ekspansja Rheinmetallu i miliard dla Elona Musk
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Wojciech Balczun, Minister Aktywów Państwowych: Inwestycje w Polsce dla polskich firm
Reklama
Reklama