Reklama
Rozwiń

Nowe konkurencje olimpijskie szansą dla Adidasa

Sportowcy na świecie przygotowują formę w nowych dyscyplinach olimpijskich, w tańcu breaking, we wspinaczce, jeździe na deskorolce czy w rowerowym wyścigu przełajowym BMX-ów. To samo można powiedzieć o największych producentach sprzętu i strojów sportowych.

Publikacja: 10.12.2023 16:06

Nowe konkurencje olimpijskie szansą dla Adidasa

Foto: Bloomberg

Każda olimpiada jest ważnym terenem pokazania się gigantów wydających miliony na sponsorowanie sportowców, federacji i drużyn narodowych, także zaprezentowania się marketingowo. Świadom tego jest prezes Adidasa, Björn Gulden po głośnym konflikcie z artystą Ye, znanym wcześniej jako Kanye West, który zakończył produkcję bardzo dochodowej linii butów Yeezy.

Postawienie raczej na dyscypliny sportowe a nie na celebrytów jest istotą nowego planu Guldena, który przejął stery w Adidasie na początku roku i chce zmienić losy firmy. Największym sprawdzianem nowej polityki będzie olimpiada we Francji latem 2024.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Revolut zrobi rewolucję na polskim rynku komórkowym? Sprawdzamy
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec