Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 18:11 Publikacja: 10.12.2023 16:06
Foto: Bloomberg
Każda olimpiada jest ważnym terenem pokazania się gigantów wydających miliony na sponsorowanie sportowców, federacji i drużyn narodowych, także zaprezentowania się marketingowo. Świadom tego jest prezes Adidasa, Björn Gulden po głośnym konflikcie z artystą Ye, znanym wcześniej jako Kanye West, który zakończył produkcję bardzo dochodowej linii butów Yeezy.
Postawienie raczej na dyscypliny sportowe a nie na celebrytów jest istotą nowego planu Guldena, który przejął stery w Adidasie na początku roku i chce zmienić losy firmy. Największym sprawdzianem nowej polityki będzie olimpiada we Francji latem 2024.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas