Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 16:53 Publikacja: 10.12.2023 16:06
Foto: Bloomberg
Każda olimpiada jest ważnym terenem pokazania się gigantów wydających miliony na sponsorowanie sportowców, federacji i drużyn narodowych, także zaprezentowania się marketingowo. Świadom tego jest prezes Adidasa, Björn Gulden po głośnym konflikcie z artystą Ye, znanym wcześniej jako Kanye West, który zakończył produkcję bardzo dochodowej linii butów Yeezy.
Postawienie raczej na dyscypliny sportowe a nie na celebrytów jest istotą nowego planu Guldena, który przejął stery w Adidasie na początku roku i chce zmienić losy firmy. Największym sprawdzianem nowej polityki będzie olimpiada we Francji latem 2024.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zapowiedź wejścia na krajowy rynek usług komórkowych fintechu Revolut nie przeszła bez echa. By ocenić, co może...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas