Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 20:13 Publikacja: 21.03.2023 03:00
Foto: mat. pras.
Marketing i technologia są kluczowe, jak sam pan często podkreśla, dla waszego biznesu. Przedłużyliście z PZPN umowę i pozostajecie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski do końca lipca 2026 r. Po raz pierwszy współpraca obejmie też kadrę kobiecą oraz kadry młodzieżowe U-21 i U-20. Na co liczycie? Jakie jest zainteresowanie klientów obstawianiem rozgrywek?
Tak, działamy w biznesie konsumenckim, opieramy się na rozwiązaniach mobilnych, inwestujemy miliony złotych w technologię, bo ona daje nam przewagę nad innymi operatorami. Marketing jest kluczowy, żeby dotrzeć do klientów – pozyskać nowych graczy, utrzymać obecnych i zaktywizować tych, którzy są mniej aktywni. To dwie główne sekcje kosztowe dla naszej grupy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas