Prezes STS: Nie zwalniamy z wydatkami na marketing i kampaniami

Umowa z PZPN to ogromna przewaga konkurencyjna – mówi Mateusz Juroszek, prezes bukmacherskiego STS-u.

Publikacja: 21.03.2023 03:00

Prezes STS: Nie zwalniamy z wydatkami na marketing i kampaniami

Foto: mat. pras.

Marketing i technologia są kluczowe, jak sam pan często podkreśla, dla waszego biznesu. Przedłużyliście z PZPN umowę i pozostajecie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski do końca lipca 2026 r. Po raz pierwszy współpraca obejmie też kadrę kobiecą oraz kadry młodzieżowe U-21 i U-20. Na co liczycie? Jakie jest zainteresowanie klientów obstawianiem rozgrywek?

Tak, działamy w biznesie konsumenckim, opieramy się na rozwiązaniach mobilnych, inwestujemy miliony złotych w technologię, bo ona daje nam przewagę nad innymi operatorami. Marketing jest kluczowy, żeby dotrzeć do klientów – pozyskać nowych graczy, utrzymać obecnych i zaktywizować tych, którzy są mniej aktywni. To dwie główne sekcje kosztowe dla naszej grupy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Socjolog obnaża mechanizmy TikToka. W grze są duże pieniądze
Biznes
Komórkowa sieć robi rewolucję. Wycofała tańsze abonamenty. Jest coś w zamian
Biznes
Podcast "Twój Biznes": Zawieszenie broni na Bliskim Wschodzie, reformy w Niemczech i plany Enei
Biznes
Szef sieci Play: Mamy ambicje przegonić Orange
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Guntram B. Wolff: Ryzykujemy przepłacanie za obronność