Reklama
Rozwiń
Reklama

Pęcznieją statystyki komórkowych sieci. Z wojną do łask wróciły karty prepaid

Telekomy rozdają je nadal uchodźcom z Ukrainy. Zainteresowanie jednak spada.

Publikacja: 12.08.2022 03:00

Pęcznieją statystyki komórkowych sieci. Z wojną do łask wróciły karty prepaid

Foto: Adobe Stock

Do 18 mln zbliżyła się na koniec I półrocza 2022 r. liczba kart SIM aktywowanych w sieci Orange Polska. W T-Mobile Polska przekroczyła ona ponownie – po latach odbudowywania tej pozycji – 12 mln. W samym drugim kwartale br. operatorzy ci odnotowali wzrost o 785 tys. liczby kart SIM obsługiwanych w ich sieciach.

To w dużej mierze efekt wojny w Ukrainie i napływu mieszkańców sąsiedniego kraju do Polski. Telekomy (także Play i Plus) proponowały im od przełomu lutego i marca darmowe lub atrakcyjne cenowo oferty, w tym startery z kartami przedpłaconymi i zaszytymi w nich darmowymi usługami.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama