Aktualizacja: 16.02.2022 21:00 Publikacja: 16.02.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
Około 2,2 mln gospodarstw domowych obejmowały hurtowe otwarte sieci szerokopasmowego internetu w Polsce na koniec 2021 roku – wynika z informacji zebranych przez „Rz". Ponieważ nie wszyscy operatorzy dzielą się informacjami o liczbie abonentów podpiętych do ich sieci, można ją tylko szacować. Według naszych estymacji przekraczała na koniec 2021 r. 400 tys., co oznacza, że sieci były wypełnione w około 20 proc.
Pod względem wielkości sieci największy udział w tym segmencie rynku mają Orange Polska i Fiberhost (dawna Inea). Ich otwarte sieci składają się zarówno z sieci nowych, w tym budowanych ze środków unijnych (program POPC), jak i z wcześniej powstałej zmodernizowanej infrastruktury.
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
USA i Chiny łagodzą ton w wojnie handlowej, Polska powołuje specgrupę ds. innowacji, a Unia Europejska szuka kom...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas