#RZECZoBIZNESIE: Paweł Tyszkiewicz: Trzeba promować polskie marki

Polska Fundacja Narodowa będzie budowała markę Polski na świecie. Czy tak organizacja jest nam potrzebna? Organizacja, na którą składają się spółki Skarbu Państwa?

Aktualizacja: 14.07.2016 13:46 Publikacja: 14.07.2016 12:40

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Tyszkiewicz: Trzeba promować polskie marki

Foto: Rzeczpospolita

- Dotąd nie mieliśmy takie fundacji, na którą składały się spółki Skarbu Państwa. A szkoda - uważa Paweł Tyszkiewicz z SAR i prezes fundacji Marka dla Polski.

Rośnie polska gospodarka i polskie PKB, ale opinia i marka polski rosną słabo. – Brakuje nam zintegrowanego sposobu zarządzania marką – podkreśla Tyszkiewicz.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne