#RZECZoBIZNESIE: Paweł Tyszkiewicz: Trzeba promować polskie marki

Polska Fundacja Narodowa będzie budowała markę Polski na świecie. Czy tak organizacja jest nam potrzebna? Organizacja, na którą składają się spółki Skarbu Państwa?

Aktualizacja: 14.07.2016 13:46 Publikacja: 14.07.2016 12:40

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Tyszkiewicz: Trzeba promować polskie marki

Foto: Rzeczpospolita

- Dotąd nie mieliśmy takie fundacji, na którą składały się spółki Skarbu Państwa. A szkoda - uważa Paweł Tyszkiewicz z SAR i prezes fundacji Marka dla Polski.

Rośnie polska gospodarka i polskie PKB, ale opinia i marka polski rosną słabo. – Brakuje nam zintegrowanego sposobu zarządzania marką – podkreśla Tyszkiewicz.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki