Aktualizacja: 02.09.2016 15:32 Publikacja: 02.09.2016 14:23
Foto: Rzeczpospolita
Świat się zmienia, a wraz z nim my i nasze zwyczaje zakupowe. Jak dogonić stale zmieniającą się modę i zrozumieć współczesnego konsumenta? Odpowiedzi na to pytanie szuka agencja badawcza Mobile Institute, która opracowała zupełnie nowe podejście do myślenia o kliencie.
- Do tej pory większość badań była prowadzona według zmiennych demograficznych, które jak obserwujemy, coraz mniej tych konsumentów różnicują. Kobiety coraz częściej kupują samochody, mężczyźni się interesują kosmetykami czy byciem fit... Postanowiliśmy więc poszukać czegoś, co będzie bardziej generyczne i uniwersalne – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas