Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.09.2016 15:32 Publikacja: 02.09.2016 14:23
Foto: Rzeczpospolita
Świat się zmienia, a wraz z nim my i nasze zwyczaje zakupowe. Jak dogonić stale zmieniającą się modę i zrozumieć współczesnego konsumenta? Odpowiedzi na to pytanie szuka agencja badawcza Mobile Institute, która opracowała zupełnie nowe podejście do myślenia o kliencie.
- Do tej pory większość badań była prowadzona według zmiennych demograficznych, które jak obserwujemy, coraz mniej tych konsumentów różnicują. Kobiety coraz częściej kupują samochody, mężczyźni się interesują kosmetykami czy byciem fit... Postanowiliśmy więc poszukać czegoś, co będzie bardziej generyczne i uniwersalne – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zapowiedź wejścia na krajowy rynek usług komórkowych fintechu Revolut nie przeszła bez echa. By ocenić, co może...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas