Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.09.2016 15:32 Publikacja: 02.09.2016 14:23
Foto: Rzeczpospolita
Świat się zmienia, a wraz z nim my i nasze zwyczaje zakupowe. Jak dogonić stale zmieniającą się modę i zrozumieć współczesnego konsumenta? Odpowiedzi na to pytanie szuka agencja badawcza Mobile Institute, która opracowała zupełnie nowe podejście do myślenia o kliencie.
- Do tej pory większość badań była prowadzona według zmiennych demograficznych, które jak obserwujemy, coraz mniej tych konsumentów różnicują. Kobiety coraz częściej kupują samochody, mężczyźni się interesują kosmetykami czy byciem fit... Postanowiliśmy więc poszukać czegoś, co będzie bardziej generyczne i uniwersalne – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Inicjatywa SprawdzaMY, która prowadzi wspólnie z rządem wielką społeczną akcję deregulacji polskich przepisów, o...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Europa korzysta z cudzych katastrof ekologicznych – wynika z raportu brytyjskiej organizacji Earthsight. Sprowad...
Zawieszone spotkanie Trumpa z Putinem, sejmowy zakaz hodowli zwierząt na futra oraz nowa umowa USA–Australia o m...
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas