Reklama
Rozwiń

General Motors ma problemy przez reklamę z Super Bowl

Pokazali w niej auto montowane w Polsce, co nie spodobało się związkowcom z UAW.

Aktualizacja: 07.02.2017 13:54 Publikacja: 07.02.2017 13:44

General Motors ma problemy przez reklamę z Super Bowl

Foto: www.youtube.com

W trakcie Super Bowl, wydarzenia tak amerykańskiego, że w zasadzie bardziej już być amerykańskim nie można, swoje reklamy prezentowało wiele marek. Wśród nich znalazła się pomysłowa reklama Buicka z prezentowanymi w niej modelami Encore i Cascada. Problemem jest miejsce produkcji tych modeli, bo crossover Encore jest produkowany w Korei, a kabriolet Cascada montowany jest w Polsce.

Nie spodobało się to związkowcom. Na Twitterze zaatakowała za to General Motors, właściciela marki, Cindy Estrada, dyrektorka związku UAW (United Automobile, Aerospace and Agricultural Implement Workers of America).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Linda Yaccarino rezygnuje z funkcji prezesa X po kontrowersjach z chatbotem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Rząd nie wyklucza wyłączenia X w Polsce przez skandaliczne wpisy Groka
Biznes
Norwegia wyrzuciła rosyjskich rybaków ze swoich wód. Stanowili zagrożenie
Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań