Reklama
Rozwiń
Reklama

General Motors ma problemy przez reklamę z Super Bowl

Pokazali w niej auto montowane w Polsce, co nie spodobało się związkowcom z UAW.

Aktualizacja: 07.02.2017 13:54 Publikacja: 07.02.2017 13:44

General Motors ma problemy przez reklamę z Super Bowl

Foto: www.youtube.com

W trakcie Super Bowl, wydarzenia tak amerykańskiego, że w zasadzie bardziej już być amerykańskim nie można, swoje reklamy prezentowało wiele marek. Wśród nich znalazła się pomysłowa reklama Buicka z prezentowanymi w niej modelami Encore i Cascada. Problemem jest miejsce produkcji tych modeli, bo crossover Encore jest produkowany w Korei, a kabriolet Cascada montowany jest w Polsce.

Nie spodobało się to związkowcom. Na Twitterze zaatakowała za to General Motors, właściciela marki, Cindy Estrada, dyrektorka związku UAW (United Automobile, Aerospace and Agricultural Implement Workers of America).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama