Reklama

General Motors ma problemy przez reklamę z Super Bowl

Pokazali w niej auto montowane w Polsce, co nie spodobało się związkowcom z UAW.

Aktualizacja: 07.02.2017 13:54 Publikacja: 07.02.2017 13:44

General Motors ma problemy przez reklamę z Super Bowl

Foto: www.youtube.com

W trakcie Super Bowl, wydarzenia tak amerykańskiego, że w zasadzie bardziej już być amerykańskim nie można, swoje reklamy prezentowało wiele marek. Wśród nich znalazła się pomysłowa reklama Buicka z prezentowanymi w niej modelami Encore i Cascada. Problemem jest miejsce produkcji tych modeli, bo crossover Encore jest produkowany w Korei, a kabriolet Cascada montowany jest w Polsce.

Nie spodobało się to związkowcom. Na Twitterze zaatakowała za to General Motors, właściciela marki, Cindy Estrada, dyrektorka związku UAW (United Automobile, Aerospace and Agricultural Implement Workers of America).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama