Firmy decydują o kształcie polskiego rynku nowych aut

Dzięki popytowi ze strony przedsiębiorców wzrost sprzedaży samochodów marek premium ma od kilku lat znacznie wyższą dynamikę aniżeli sprzedaż aut marek popularnych.

Aktualizacja: 07.02.2017 21:19 Publikacja: 07.02.2017 19:36

Foto: Bloomberg

Polski rynek samochodów wkroczył w dobry okres. Ubiegłoroczna liczba rejestracji nowych aut osobowych i dostawczych sięgnęła 476 tys. sztuk, co jest wynikiem lepszym od uzyskanego rok wcześniej o 16,6 proc. W dodatku styczeń 2017 roku przyniósł kontynuację trendu wzrostowego: w ubiegłym miesiącu zarejestrowano przeszło 41,9 tys. samochodów, o 17,2 proc. więcej niż w styczniu 2016 roku. I na razie wszystko wskazuje, że cały obecny rok przyniesie kolejne zwyżki sprzedaży.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej