Nowy Peugeot poprawi rynkowy udział marki

Według danych Samaru, w lipcu Peugeot sprzedał w Polsce 1035 samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem, co dało mu 13. miejsce w rankingu najpopularniejszych marek.

Aktualizacja: 24.08.2017 14:48 Publikacja: 24.08.2017 14:40

Nowy Peugeot poprawi rynkowy udział marki

Foto: materiały prasowe

Natomiast po siedmiu miesiącach francuska marka zajmuje miejsce 14. ze sprzedażą przeszło 7,7 tys. aut i prawie 18-procentowym wzrostem w ujęciu rok do roku. W rezultacie w całym polskim rynku samochodów osobowych Peugeot ma obecnie 2,72-procentowy udział.

W niedalekiej perspektywie francuska marka ma duże szanse na dalsze wzrosty sprzedaży. Wszystko za sprawa nowych, atrakcyjnych modeli, które od niedawna dostępne są na naszym rynku: 3008 i większego 5008. Oba wykorzystują modułowa platformę EMP-2, są do siebie bliźniaczo podobne i klasyfikowane są w dynamicznie rosnącym segmencie SUV-ów. Przy tym 5008 jest autem większym, z rozstawem osi wydłużonym o 16,5 cm, stanowiącym typowe auto rodzinne. Co jednak w żadnym stopniu nie umniejsza walorów komfortu mniejszego brata. Tym bardziej, że Peugeot 3008 otrzymał podczas ostatniego salonu samochodowego w Genewie prestiżowy tytuł „Car od the Year 2017".

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Google chce jednak w Polsce inwestować miliardy, a nie miliony
Biznes
Potężna inwestycja Microsoftu. Rząd dopina kolejne porozumienie z gigantem
Biznes
Szczyt w Paryżu, spór o cła, opóźnione strategie energetyczne – kluczowe wydarzenia gospodarcze
Biznes
Producenci i przetwórcy tworzyw sztucznych poczekają na ożywienie
Biznes
Rząd chce deregulacji, ale lista obaw firm wciąż długa