Reklama

Nowy Peugeot poprawi rynkowy udział marki

Według danych Samaru, w lipcu Peugeot sprzedał w Polsce 1035 samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem, co dało mu 13. miejsce w rankingu najpopularniejszych marek.

Aktualizacja: 24.08.2017 14:48 Publikacja: 24.08.2017 14:40

Nowy Peugeot poprawi rynkowy udział marki

Foto: materiały prasowe

Natomiast po siedmiu miesiącach francuska marka zajmuje miejsce 14. ze sprzedażą przeszło 7,7 tys. aut i prawie 18-procentowym wzrostem w ujęciu rok do roku. W rezultacie w całym polskim rynku samochodów osobowych Peugeot ma obecnie 2,72-procentowy udział.

W niedalekiej perspektywie francuska marka ma duże szanse na dalsze wzrosty sprzedaży. Wszystko za sprawa nowych, atrakcyjnych modeli, które od niedawna dostępne są na naszym rynku: 3008 i większego 5008. Oba wykorzystują modułowa platformę EMP-2, są do siebie bliźniaczo podobne i klasyfikowane są w dynamicznie rosnącym segmencie SUV-ów. Przy tym 5008 jest autem większym, z rozstawem osi wydłużonym o 16,5 cm, stanowiącym typowe auto rodzinne. Co jednak w żadnym stopniu nie umniejsza walorów komfortu mniejszego brata. Tym bardziej, że Peugeot 3008 otrzymał podczas ostatniego salonu samochodowego w Genewie prestiżowy tytuł „Car od the Year 2017".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama