Reklama

Nowy Peugeot poprawi rynkowy udział marki

Według danych Samaru, w lipcu Peugeot sprzedał w Polsce 1035 samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem, co dało mu 13. miejsce w rankingu najpopularniejszych marek.

Aktualizacja: 24.08.2017 14:48 Publikacja: 24.08.2017 14:40

Nowy Peugeot poprawi rynkowy udział marki

Foto: materiały prasowe

Natomiast po siedmiu miesiącach francuska marka zajmuje miejsce 14. ze sprzedażą przeszło 7,7 tys. aut i prawie 18-procentowym wzrostem w ujęciu rok do roku. W rezultacie w całym polskim rynku samochodów osobowych Peugeot ma obecnie 2,72-procentowy udział.

W niedalekiej perspektywie francuska marka ma duże szanse na dalsze wzrosty sprzedaży. Wszystko za sprawa nowych, atrakcyjnych modeli, które od niedawna dostępne są na naszym rynku: 3008 i większego 5008. Oba wykorzystują modułowa platformę EMP-2, są do siebie bliźniaczo podobne i klasyfikowane są w dynamicznie rosnącym segmencie SUV-ów. Przy tym 5008 jest autem większym, z rozstawem osi wydłużonym o 16,5 cm, stanowiącym typowe auto rodzinne. Co jednak w żadnym stopniu nie umniejsza walorów komfortu mniejszego brata. Tym bardziej, że Peugeot 3008 otrzymał podczas ostatniego salonu samochodowego w Genewie prestiżowy tytuł „Car od the Year 2017".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama