Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.03.2018 14:49 Publikacja: 28.03.2018 14:45
Foto: ROL
Prace w tym roku skupią się na unormowaniu technologii ładowania, projektowania baterii i zużycia paliwa — ogłosił resort przemysłu. Chiny będą również pracować nad promowaniem własnych norm i wymogów (benchmarks) dla zagranicznych pojazdów elektrycznych i hybrydowych plug-in wykorzystując znaczne oszczędności, bo chcą stać się światowym liderem w standaryzacji — dodał resort.
Władze tego kraju opracowały już ponad 100 technologicznych wymogów dla pojazdów elektrycznych, ale brak generalnej standaryzacji okazał się jednym z poważniejszych wyzwań dla producentów. Niektóre władze regionalne wprowadziły nawet własne wymogi, ograniczające dostęp do ich rynku firm z innych regionów. Brak powszechnie obowiązujących norm utrudnił także tworzenie bezpiecznych i efektywnych pod względem kosztów działania zautomatyzowanych ośrodków recyklingu. W bieżącym roku Chiny będą musiały np. zutylizować 170 tys. ton zużytych akumulatorów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rada nadzorcza tarnowskiego koncernu powołała na stanowisko wiceprezesa spółki Artura Chołody. Jednocześnie odwo...
Sztuczna inteligencja może odebrać e-sklepom większość ruchu, Polska ostrzega Rosję przed dalszymi prowokacjami,...
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas