Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.03.2018 14:49 Publikacja: 28.03.2018 14:45
Foto: ROL
Prace w tym roku skupią się na unormowaniu technologii ładowania, projektowania baterii i zużycia paliwa — ogłosił resort przemysłu. Chiny będą również pracować nad promowaniem własnych norm i wymogów (benchmarks) dla zagranicznych pojazdów elektrycznych i hybrydowych plug-in wykorzystując znaczne oszczędności, bo chcą stać się światowym liderem w standaryzacji — dodał resort.
Władze tego kraju opracowały już ponad 100 technologicznych wymogów dla pojazdów elektrycznych, ale brak generalnej standaryzacji okazał się jednym z poważniejszych wyzwań dla producentów. Niektóre władze regionalne wprowadziły nawet własne wymogi, ograniczające dostęp do ich rynku firm z innych regionów. Brak powszechnie obowiązujących norm utrudnił także tworzenie bezpiecznych i efektywnych pod względem kosztów działania zautomatyzowanych ośrodków recyklingu. W bieżącym roku Chiny będą musiały np. zutylizować 170 tys. ton zużytych akumulatorów.
Wielkie koncerny technologiczne w wielu aspektach oferują rozwiązania, z których chętnie korzystają nasi klienci...
W Europie sprzęt wojskowy kupujemy w małych ilościach od krajowych dostawców, więc mogą oni dyktować naprawdę wy...
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas