Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.04.2018 10:12 Publikacja: 20.04.2018 10:10
Foto: BMW
- Cieszy nas rosnący na całym świecie popyt na nasze zelektryfikowane modele - mówi Pieter Nota, członek zarządu BMW AG, odpowiedzialny za sprzedaż i markę BMW. Podkreśla przy tym, że wynik za I kwartał potwierdza pozycję niemieckiego producenta, jako wiodącego globalnego dostawcy mobilności elektrycznej klasy premium.
Osiągnięty w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku wynik sprzedaży pojazdów elektrycznych utrzymuje firmę na dobrej drodze do osiągnięcia założonego celu dostarczenia co najmniej 140 tys. zelektryfikowanych samochodów w 2018 r. Jednym z motorów napędowych jest rynek amerykański. Dane wskazują, że popyt na auta BMW i, BMW iPerformance oraz Mini Electric w USA wzrosła w I kw. o 78 proc. Klienci odebrali ponad 5,7 tys. takich pojazdów, co stanowi 6,8 proc. całej sprzedaży BMW Group w USA. Dobry wynik koncern osiągnął też w Wlk. Brytanii i Irlandii, gdzie do klientów trafiło 4,1 zelektryfikowanych samochodów (wzrost o 23 proc.). Natomiast w Skandynawii już co czwarty samochód BMW Group dostarczony w pierwszych trzech miesiącach br. był zelektryfikowany.
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas