#RZECZoBIZNESIE: Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

Firma rodzinna z założenia chce trwać i patrzy długoterminowo – zgodzili się goście programu Michała Niewiadomskiego. O firmach rodzinnych opowiadają dr Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego i Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Aktualizacja: 30.05.2018 18:25 Publikacja: 30.05.2018 17:21

#RZECZoBIZNESIE: Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

Foto: tv.rp.pl

Firmy rodzinne są teraz trendy?

Lewandowska: W naszych sercach zawsze były trendy. Jednak teraz więcej się o nich mówi, zwłaszcza w kontekście zmiany pokoleniowej.

Pozostało 96% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?