Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

Firma rodzinna z założenia chce trwać i patrzy długoterminowo – zgodzili się goście programu Michała Niewiadomskiego. O firmach rodzinnych opowiadają dr Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego i Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Aktualizacja: 30.05.2018 18:25 Publikacja: 30.05.2018 17:21

#RZECZoBIZNESIE: Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

Foto: tv.rp.pl

Firmy rodzinne są teraz trendy?

Lewandowska: W naszych sercach zawsze były trendy. Jednak teraz więcej się o nich mówi, zwłaszcza w kontekście zmiany pokoleniowej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Biznes
Indie oczyszczają Adaniego z zarzutów Hindenburga: nie było manipulacji
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Reklama
Reklama