Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

Firma rodzinna z założenia chce trwać i patrzy długoterminowo – zgodzili się goście programu Michała Niewiadomskiego. O firmach rodzinnych opowiadają dr Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego i Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Aktualizacja: 30.05.2018 18:25 Publikacja: 30.05.2018 17:21

#RZECZoBIZNESIE: Firmy rodzinne nie interesuje krótkoterminowy wynik

Foto: tv.rp.pl

Firmy rodzinne są teraz trendy?

Lewandowska: W naszych sercach zawsze były trendy. Jednak teraz więcej się o nich mówi, zwłaszcza w kontekście zmiany pokoleniowej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Biznes
Wodowanie pierwszego okrętu rozpoznania „Delfin”
Biznes
Trump popiera zwiększenie presji na Rosję. Umowa UE-Ukraina i Orlen
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów