17-latek stworzył markę modową o sprzedaży ponad 1 mln dolarów rocznie

Biznes zaczął w ósmej klasie jako odskocznię od dręczenia go przez rówieśników. Teraz rozkręca sprzedaż tanich smartwatchy dla niewidomych.

Publikacja: 08.09.2021 14:36

17-latek stworzył markę modową o sprzedaży ponad 1 mln dolarów rocznie

Foto: Adobe Stock

W wieku zaledwie 17 lat Sukone Hong może o sobie już mówić jako o przedsiębiorcy z sukcesem. Jego marka modowa Olaga Studios (po koreańsku nazwa znaczy, w wolnym tłumaczeniu, „idę w górę”) osiąga już przychody ze sprzedaży ponad miliona dolarów rocznie, a młody biznesmen rozkręca właśnie kolejną firmę, która wyrosła z projektu szkolnego.

Historia Olaga Studios zaczęła się, gdy Hong był w ósmej klasie i zmagał się z dręczeniem w szkole i niedopasowaniem do rówieśników. By jakoś odwrócić swoją uwagę od problemów, zaczął od odsprzedaży markowych ubrań za pośrednictwem południowokoreańskiej wyszukiwarki Naver. Szybko sobie jednak uświadomił, że nie tędy droga i korzystając z pożyczki od dziadków (wartej 5 tysięcy dolarów) zorganizował sprzedaż własnych projektów koszulek o prostym designie. Po kilku tygodniach sprzedawał już 300 koszulek tygodniowo.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?