Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:45 Publikacja: 08.09.2021 14:36
Foto: Adobe Stock
W wieku zaledwie 17 lat Sukone Hong może o sobie już mówić jako o przedsiębiorcy z sukcesem. Jego marka modowa Olaga Studios (po koreańsku nazwa znaczy, w wolnym tłumaczeniu, „idę w górę”) osiąga już przychody ze sprzedaży ponad miliona dolarów rocznie, a młody biznesmen rozkręca właśnie kolejną firmę, która wyrosła z projektu szkolnego.
Historia Olaga Studios zaczęła się, gdy Hong był w ósmej klasie i zmagał się z dręczeniem w szkole i niedopasowaniem do rówieśników. By jakoś odwrócić swoją uwagę od problemów, zaczął od odsprzedaży markowych ubrań za pośrednictwem południowokoreańskiej wyszukiwarki Naver. Szybko sobie jednak uświadomił, że nie tędy droga i korzystając z pożyczki od dziadków (wartej 5 tysięcy dolarów) zorganizował sprzedaż własnych projektów koszulek o prostym designie. Po kilku tygodniach sprzedawał już 300 koszulek tygodniowo.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent i premier spierają się o priorytety gospodarcze, polskie fabryki AGD mierzą się z kryzysem, a producen...
Prezydent Karol Nawrocki odmówił w środę podpisania dwóch nowelizacji ustaw – o zapasach ropy naftowej, produktó...
W Petersburgu uruchomiono kamery, które po rysach twarzy rozpoznają pochodzenie etniczne przechodniów. Władze ch...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Pod szumną nazwą „nacjonalizacja” rękami prokuratury i sądów skarb państwa przejął jeden z największych holdingó...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas