Marta Skłodowska i Magdalena Augustyniak, założycielki Mokobelle

W trzecim odcinku ARIA TALKS twórczynie biżuterii modowej przedstawiają w jaki sposób krok po kroku budowały markę firmy. Opowiadają jak wyszły ze strefy komfortu zostawiając za sobą pracę w korporacji i stawiając wszystko na tworzenie zupełnie nowego biznesu. Szczerze przyznają, że ani z grafiką, ani tym bardziej z biżuterią nie miały wcześniej nic wspólnego, jednak chęć robienie czegoś nowego i pięknego byłą ogromna. Postawiły głównie na polskich jubilerów i rodzimych projektantów. Mimo, że w branży modowej jest olbrzymia konkurencja i walczyć trzeba z tanimi produktami z sieciówek to oryginalna biżuteria Mokobelle odniosła sukces.

Publikacja: 26.06.2018 09:40

Marta Skłodowska i Magdalena Augustyniak, założycielki Mokobelle

ARIA TALKS, przygotowana we współpracy z Rzeczpospolitą, to rozmowy z inspirującymi osobami, które odniosły niekwestionowany sukces biznesowy w swojej dziedzinie, np. medycynie, modzie czy kulturze.

ARIA to działająca pod wspólną marką grupa podmiotów, profesjonalnie zarządzająca funduszami inwestycyjnymi i świadcząca wyspecjalizowane usługi doradcze dla biznesu. Wśród spółek portfelowych funduszy znajdują się Livespace, Survicate i yestersen. ARIA rozwija także innowacyjną technologię budowlaną System 3E. Zespół ARIA tworzą eksperci z wieloletnim i praktycznym doświadczeniem w pracy dla różnych branż i sektorów gospodarki. ARIA opracowała autorską metodę biznesową ARIA Insight. Wyznacza ona wartości, cele, kierunki i sposoby działania całego zespołu. W perspektywie do 2025 roku marka ARIA ma ambicję, by zarządzać kapitałem o wartości 1 mld złotych i posiadać 20 spółek portfelowych.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Będzie likwidacja raportów? Mamy głos ministerstwa
Biznes
XIX Forum Funduszy dzień 1: Jak zachęcić Polaków do aktywnego zarządzania finansami
Biznes
Latające cysterny wciąż nie doleciały
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Prezes PGZ: nasz cel to produkować szybciej i więcej