Polki oszalały na punkcie hybrydowego manicure. Nic więc dziwnego, że punkty zajmujące się stylizacją paznokci lub sprzedażą związanych z tym akcesoriów są obecnie atrakcyjnym biznesem. NeoNail to marka, specjalizująca się w lakierach i produktach do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Należy do firmy Cosmo Group, która jest właścicielem również kilku innych kosmetycznych brandów: MylaQ, Black Lashes oraz Revi Titanium Nails. Można powiedzieć, że w ciągu ostatniego roku NeoNail szturmem wzięło polski rynek. Jeszcze rok temu punktów z tym logo było w kraju nieco ponad 70. Obecnie działa ich ponad 170: 116 własnych i 61 franczyzowe w 99 miastach w Polsce. - Miesięcznie otwieramy około czterech nowych placówek – mówi Artur Błażejewski, CEO Cosmo Group. - Planujemy, że do końca roku nasza sieć będzie liczyć ponad 200 punktów.
NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jego logo działa też kilka sklepów, np. w Galerii Malta w Poznaniu. Firma otwiera również pod swoim szyldem showroomy, w których oprócz całego asortymentu swoich produktów oferuje klientkom szkolenia z zakresu stylizacji paznokci, na różnych poziomach zaawansowania.
Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. - Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza zdecydowanie mniejsza konkurencja i ogromne potrzeby jeśli chodzi o manicure hybrydowy – przyznaje Artur Błażejewski.