Reklama

Kolorowy przepis na franczyzę z NeoNail

NeoNail otwiera średnio cztery nowe punkty miesięcznie. Jak zostać właścicielem stoiska z produktami do stylizacji paznokci?

Publikacja: 26.06.2018 14:10

Kolorowy przepis na franczyzę z NeoNail

Polki oszalały na punkcie hybrydowego manicure. Nic więc dziwnego, że punkty zajmujące się stylizacją paznokci lub sprzedażą związanych z tym akcesoriów są obecnie atrakcyjnym biznesem. NeoNail to marka, specjalizująca się w lakierach i produktach do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Należy do firmy Cosmo Group, która jest właścicielem również kilku innych kosmetycznych brandów: MylaQ, Black Lashes oraz Revi Titanium Nails. Można powiedzieć, że w ciągu ostatniego roku NeoNail szturmem wzięło polski rynek. Jeszcze rok temu punktów z tym logo było w kraju nieco ponad 70. Obecnie działa ich ponad 170: 116 własnych i 61 franczyzowe w 99 miastach w Polsce. - Miesięcznie otwieramy około czterech nowych placówek – mówi Artur Błażejewski, CEO Cosmo Group. - Planujemy, że do końca roku nasza sieć będzie liczyć ponad 200 punktów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Biznes
Indie oczyszczają Adaniego z zarzutów Hindenburga: nie było manipulacji
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Reklama
Reklama