Reklama

Kolorowy przepis na franczyzę z NeoNail

NeoNail otwiera średnio cztery nowe punkty miesięcznie. Jak zostać właścicielem stoiska z produktami do stylizacji paznokci?

Publikacja: 26.06.2018 14:10

Kolorowy przepis na franczyzę z NeoNail

Polki oszalały na punkcie hybrydowego manicure. Nic więc dziwnego, że punkty zajmujące się stylizacją paznokci lub sprzedażą związanych z tym akcesoriów są obecnie atrakcyjnym biznesem. NeoNail to marka, specjalizująca się w lakierach i produktach do pielęgnacji i stylizacji paznokci. Należy do firmy Cosmo Group, która jest właścicielem również kilku innych kosmetycznych brandów: MylaQ, Black Lashes oraz Revi Titanium Nails. Można powiedzieć, że w ciągu ostatniego roku NeoNail szturmem wzięło polski rynek. Jeszcze rok temu punktów z tym logo było w kraju nieco ponad 70. Obecnie działa ich ponad 170: 116 własnych i 61 franczyzowe w 99 miastach w Polsce. - Miesięcznie otwieramy około czterech nowych placówek – mówi Artur Błażejewski, CEO Cosmo Group. - Planujemy, że do końca roku nasza sieć będzie liczyć ponad 200 punktów.

NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jego logo działa też kilka sklepów, np. w Galerii Malta w Poznaniu. Firma otwiera również pod swoim szyldem showroomy, w których oprócz całego asortymentu swoich produktów oferuje klientkom szkolenia z zakresu stylizacji paznokci, na różnych poziomach zaawansowania.

Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. - Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza zdecydowanie mniejsza konkurencja i ogromne potrzeby jeśli chodzi o manicure hybrydowy – przyznaje Artur Błażejewski.

Reklama
Reklama

Jeśli chodzi o stoiska, to otwierane są oczywiście w galeriach handlowych. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością czy układem całego punktu sprzedażowego. Nowoczesny design, duża powierzchnia ekspozycyjna i szeroki asortyment to wyróżniki wysp NeoNail w galeriach handlowych, na których znaleźć można wszystko, co potrzebne do stworzenia manicure hybrydowego. Wyspa o optymalnych wymiarach ma powierzchnię ok. 10 mkw. Aranżacja nie stanowi problemu czy ograniczenia. Można przeprojektować wyspę o dowolnym kształcie, ale zawsze z zachowaniem estetyki i charakterystycznej dla NeoNail stylistyki. Franczyzobiorca wybiera model w zależności od własnych potrzeb oraz wymogów konkretnego centrum handlowego. Szacowany czas otwarcia punktu sprzedażowego to około 5 tygodni od momentu złożenia zamówienia na produkcję stoiska.

W ramach programu franczyzowego NeoNail oferuje pełne wsparcie marketingowe oraz szeroki wachlarz promocji przewidziany na inaugurację wyspy. Najważniejsze jest jednak właściwe przekazanie wiedzy dla osób obsługujących stoisko, dlatego przeprowadzane są szkolenia z zakresu obsługi klienta i szkolenia produktowe Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia, m.in. produktowe, sprzedażowe, z obsługi klienta. Oprócz samej sprzedaży na stoiskach można również dodatkowo prowadzić usługi stylizacji paznokci – co pozwala na zdobycie większej liczby klientek i zwiększenie obrotów.

Franczyza daje szansę na szybki rozwój i efektywny zwrot zainwestowanych środków, ponieważ formuła biznesu jest już sprawdzona i dopracowana. Rozpoznawalna marka, gotowy koncept oraz sprawdzone know-how ograniczają ryzyko porażki i pozwalają na prowadzenie działalności, do której nie dokłada się tak długo, jak przy startowaniu od zera.Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci ani żadnych opłat miesięcznych. Franczyzobiorcy zaopatrują się w towary w centrali. Każdy franczyzobiorca przez cały okres współpracy jest pod opieką przedstawiciela marki, zarówno pod względem wsparcia marketingowego, jak i wsparcia w zakresie jakości świadczonych usług.

Droga do własnego biznesu nie jest prosta, a rynek wobec początkujących firm nie zawsze łaskawy. Jest jednak sposób, aby cieszyć się dobrze prosperującym biznesem. Gotowy koncept franczyzowy proponowany przez NeoNail to doskonałe rozwiązania dla osób ceniących sobie bezpieczeństwo i wygodę w prowadzeniu własnego sklepu.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama