Niemcy chcą dojść do sprzedawania 1,5 mln pojazdów na nową energię w 2025 r. Dla osiągnięcia tego zamierzają wypuścić ok. 40 produkowanych w Chinach pojazdów elektrycznych i hybryd plug-in marek VW, Audi, Skoda i SEAT, a także przez nową spółkę j. v. z JAC. "Do 2022 r. Volkswagen i jego partnerzy w Chinach przeznaczą ok. 15 mld euro na e-mobilność, autonomiczną jazdę, technologię cyfrową i nowe usługi w zakresie mobilności" — ogłoszono.
Zmiany kadrowe
Od 1 września szefem działu pojazdów dostawczych będzie Thomas Sedran, obecnie szef działu strategii VW. Wcześniej kierował markami Chevrolet i Cadillac w Europie, zastąpi Eckharda Scholza, który odchodzi na własną prośbę.
Dzień wcześniej VW podał, że były prezes producenta podzespołów ZF Friedrichshafen, Stefan Sommer obejmie od 1 stycznia stanowisko szefa działu zakupów.