Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.09.2018 20:31 Publikacja: 10.09.2018 19:39
Foto: Reserved - Facebook.com
Na początku września ruszyła najnowsza kampania marketingowa Reserved promująca tegoroczną kolekcję jesienno-zimową. W reklamach biorą udział dwie gwiazdy - polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska modelka Jeanne Damas. Kampania przebiega pod hasłem „I can boogie” i inspirowana jest modą zachodnią w latach 60-70. Latach, w których kobiecość pojmowana była inaczej niż dziś - jak przypomina dyrektor marketingu Reserved, Monika Kapłan.
Czytaj także: Oblężenie pierwszego sklepu Reserved w Izraelu
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas