Reklama

Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”

Na Reserved spadła ostatnio ostra krytyka w związku z kontrowersyjną wypowiedzią dyrektor marketingu, Moniki Kapłan. Promując nową kampanię firmy, szefowa zachęcała klientki, by wróciły do „starych, dobrych czasów Marilyn Monroe”, kiedy „kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”.

Aktualizacja: 10.09.2018 20:31 Publikacja: 10.09.2018 19:39

Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”

Foto: Reserved - Facebook.com

ala

Na początku września ruszyła najnowsza kampania marketingowa Reserved promująca tegoroczną kolekcję jesienno-zimową. W reklamach biorą udział dwie gwiazdy - polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska modelka Jeanne Damas. Kampania przebiega pod hasłem „I can boogie” i inspirowana jest modą zachodnią w latach 60-70. Latach, w których kobiecość pojmowana była inaczej niż dziś - jak przypomina dyrektor marketingu Reserved, Monika Kapłan.

Czytaj także: Oblężenie pierwszego sklepu Reserved w Izraelu

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama