Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.10.2018 08:26 Publikacja: 08.10.2018 08:26
Foto: Bloomberg
Agencja Interbrand opublikowała swój coroczny ranking 100 najdroższych znaków towarowych świata. Na czele Apple. Tęczowe Jabłko warte jest 214,48 mld dol., czyli o 16 proc. więcej aniżeli rok temu.
Na drugim miejscu uplasował się Google. Znak towarowy giganta internetu został zarejestrowany przez Siergieja Brina i Larrego Page zaledwie 20 lat temu. Jest zwyczajowym zapisem terminu matematycznego googol, czyli liczby złożonej z jedynki i stu zer. Googol wymyślił w 1938 r. Milton Sirotta - dziewięcioletni siostrzeniec matematyka amerykańskiego Edwarda Kasnera. Dziś znak jest wart jest 155,5 mld dol. (+10 proc. r/r).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas