Reklama

Ranking najdroższych marek świata. Na czele Apple

Najwięcej wartą marką 2018 roku jest Apple. Wśród najdroższych przeważają branża internetowa, samochodowa i wysokich technologii. Ale najszybciej na wartości zyskują marki towarów luksusowych.

Publikacja: 08.10.2018 08:26

Ranking najdroższych marek świata. Na czele Apple

Foto: Bloomberg

Agencja Interbrand opublikowała swój coroczny ranking 100 najdroższych znaków towarowych świata. Na czele Apple. Tęczowe Jabłko warte jest 214,48 mld dol., czyli o 16 proc. więcej aniżeli rok temu.

Na drugim miejscu uplasował się Google. Znak towarowy giganta internetu został zarejestrowany przez Siergieja Brina i Larrego Page zaledwie 20 lat temu. Jest zwyczajowym zapisem terminu matematycznego googol, czyli liczby złożonej z jedynki i stu zer. Googol wymyślił w 1938 r. Milton Sirotta - dziewięcioletni siostrzeniec matematyka amerykańskiego Edwarda Kasnera. Dziś znak jest wart jest 155,5 mld dol. (+10 proc. r/r). 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Reklama
Reklama