Rynek nieruchomości w ciągu ostatnich kilku miesięcy zanotował spowolnienie sprzedaży nowych mieszkań. To spowodowało, że deweloperzy musieli poszukać nowych sposobów na pozyskanie klientów. Niektórzy zaoferowali indywidualne negocjowanie ceny, inni kosztowne podarunki.
Firma Bouygues Immobilier Polska, która buduje w Warszawie kilka osiedli, w ramach promocji pod tytułem „Francuska wiosna”, postanowiła skusić klientów nowym samochodem. Reguły akcji promocyjnej przewidują, że każdy, kto do 30 czerwca kupi mieszkanie w jednej z inwestycji tego dewelopera, dostanie peugeota 107.
– Promocja obejmuje wszystkie sprzedawane obecnie mieszkania i domy we wszystkich inwestycjach: Villa Concorde, La Lumiere, Villa L’Azur, Mont Blanc i Le Village – informuje Jacek Pajewski, dyrektor marketingu i PR w firmie Bouygues Immobilier Polska. – Damy tyle samochodów, ile sprzedamy mieszkań – zapewnia. Jak twierdzi, metraż kupowanego mieszkania nie ma znaczenia. – Samochód otrzyma każdy, kto podpisze umowę rezerwacyjną do 30 czerwca. Warunkiem otrzymania auta jest wpłata 30 proc. wartości mieszkania – dodaje.
Ceny mieszkań w inwestycji Villa L’Azur na Bemowie wahają się w granicach 8 – 10 tys. zł za mkw, w wilanowskiej La Lumiere – 7,3 – 11 tys. zł za mkw., a w Mont Blanc – ok. 9 tys. zł za mkw.
– Otwieramy drzwi marzeniom – uważa Jacek Pajewski.