Reklama

KFC dodaje palec do zamówienia. Sztuczny i przydatny

Singapurski KFC zwrócił uwagę na potrzeby konsumentów. I wyszedł im naprzeciw.

Publikacja: 31.01.2019 14:13

KFC dodaje palec do zamówienia. Sztuczny i przydatny

Foto: Facebook

Jedzenie w fast foodzie i korzystanie ze smartfonu zazwyczaj kończy się umazanym ekranem albo nadmiernym zużyciem chusteczek. Tymczasem większość użytkowników smartfonów korzysta z nich praktycznie bez przerwy, także (albo nawet przede wszystkim) w trakcie jedzenia. Singapurski oddział KFC wyszedł naprzeciw potrzebom swoich klientów, którzy chcą jeść i korzystać ze swojego urządzenia nie smarując równocześnie tłustymi palcami po ekranie.

W ofercie sieci fast food pojawił się specjalny sztuczny palec opracowany po to, by jak najlepiej zastąpił palce klientów. KFC Finger dodawany jest do zestawu. Dzięki temu gadżetowi można jeść rękoma i równocześnie korzystać z smartfonu nie obawiając się o pobrudzenie ekranu. Kampanię reklamową przygotowała agencja Ogilvy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Reklama
Reklama