Przez Internet Astor będzie sprzedawał małe i średnie systemy automatyki, o prostej konstrukcji, nie wymagające konsultacji technicznej. – Internetowy segment handlu traktujemy jako eksperyment, na razie trudno oszacować na ile zwiększy nasze obroty – mówi Stefan Życzkowski, prezes zarządu.

Do nowych usług spółki należą ponadto: konsultacje, wsparcie techniczne, koordynacja i zarządzanie projektami, a także pomoc inwestorom. Wzbogacenie oferty ma ułatwić przedsiębiorcom wybór, wdrażanie i eksploatację systemów automatyzacji procesów produkcyjnych i przemysłowych. – Od wielu lat wprowadzamy w firmie zmiany metodą ewolucji. Planujemy dalszy, dynamiczny rozwój również w zakresie poszerzania oferty. Nowe logo ma służyć wzmocnieniu tego przekazu – mówi Stefan Życzkowski, prezes zarządu.

Przekaz towarzyszący nowej identyfikacji wizualnej ma podkreślić ważne dla firmy wartości, jak przejrzystość biznesowa, przyjacielskość i nowoczesność. W przygotowanej kampanii informacyjnej hasłem przewodnim będzie „Moc technologii". – Zaplanowaliśmy kampanię informacyjną, z którą chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Szczególnie zależy nam na zbudowaniu świadomości naszej marki wśród zarządów i kadry kierowniczej firm produkcyjnych, zakładów przemysłowych i spółek infrastrukturalnych – mówi Wojciech Kmiecik, członek zarządu operacyjnego ds. marketingu i PR.

Podczas prezentacji nowego logo, narysował je własnoręcznie nowoczesny robot Ryszard, będący w ofercie firmy.