– Pierwszy kwartał tego roku był dla nas okresem intensywnego rozwoju – mówi Mariusz Czepiec, dyrektor ds. handlowych K-EX. – Wzrost liczby klientów i obsługiwanych przesyłek spowodował konieczność powiększenia bazy magazynowej o ok. 7 tys. m kw. Obecnie 28 oddziałów terenowych firmy dysponuje w sumie 22 tys. m kw. powierzchni.

Na początku marca br. K-EX zakończył wdrażanie nowego systemu informatycznego – KolTruck. System, stworzony przez firmę Infover, daje pełną kontrolę nad całym procesem logistycznym – od momentu odbioru przesyłek od nadawcy do ich doręczenia. Nowe oprogramowanie zapewnia m.in.: śledzenie przesyłek, łatwe składanie zleceń i współpracę ze skanerami mobilnymi on-line. Daje także możliwość integracji z systemami informatycznymi klientów. We wszystkich oddziałach terenowych K-EX został wprowadzony również system monitoringu, zapewniający bezpieczeństwo przesyłek na każdym etapie przeładunkowym.

– W tym roku będziemy kontynuować prace, zmierzające do dalszego usprawniania obsługi naszych klientów. Planujemy m.in. wdrożenie elektronicznego systemu wymiany danych i programu do zarządzania reklamacjami – deklaruje Mariusz Czepiec.

K-EX to ogólnopolska firma kurierska, świadcząca usługi w zakresie przewozów ekspresowych i drobnicowych w standardzie 24h. Oferuje realizację dedykowanej usługi kurierskiej, obsługą dokumentów zwrotnych, usługę pobrania gotówki czy dostawę do określonej godziny.

Obsługuje obecnie 7 270 firm i instytucji. Z usług firmy korzystają m.in. Polkomtel, Grupa Impel, Grupa Maspex, BZWBK, PKWID, Kamis, Elektro.pl.