Trzy nowości od Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska sypnie tej jesieni nowościami. Mają napędzić jej sprzedaż poza sezonem

Publikacja: 06.09.2011 16:24

— Sprzedaż piwa w Polsce ma za sobą  lata szybkiego wzrostu. W kolejnych może rosnąć o 1-2 proc. Producenci muszą więc dostosować swoją ofertę do dojrzałego rynku — mówi Jessica Spence, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa, do spraw marketingu.  — Naszym celem jest wyróżnienie się na tle konkurencji — dodaje.

Na pierwszy ogień poszedł Żubr. Marka w wersji jasnej pełnej zdobyła drugie miejsce na rynku. Teraz Kompania rozpoczyna sprzedaż jej wersji ciemnozłotej (o smaku karmelowym i toffie). Jest to lager o zwartości 6,9 proc. alkoholu i 15 proc. ekstraktu piwnego.

— Żubra pije ok. 4,5 mln Polaków. Oprócz tego jest około 1,5 mln osób, które deklarują, że chcą po niego sięgnąć. Zakładamy, że Żubr ciemnozłoty pozwoli nam do nich dotrzeć - mówi Marek Wziątek, marketing menedżer marki Żubr.

Lider rynku wprowadzi także markę Redd's o smaku żurawinowym. — Piwo to piją przede wszystkim kobiety w wieku 18-25 lat, które są otwarte na ciągłe zmiany i nowości. Dlatego chcemy oferować im edycje limitowane — tłumaczy Jassica Spence.

Na ogólnopolskim rynku ma zaistnieć także znana na Śląsku marka Książęce. Kompania Piwowarska będzie pod tą nazwą oferować piwo pszeniczne. Przy okazji chce w kraju także wypromować bardziej  Książęce jasne pełne.

Kompania zdecydowała się zacząć rewolucję na rynku od sezonu jesienno - zimowego, ponieważ jest  to czas, w którym konsumenci są bardziej otwarci na degustowanie piwa. Chce w ten sposób także zwiększyć sprzedaż poza letnimi miesiącami, które są czasem żniw dla branży piwnej.

— Sprzedaż piwa w Polsce ma za sobą  lata szybkiego wzrostu. W kolejnych może rosnąć o 1-2 proc. Producenci muszą więc dostosować swoją ofertę do dojrzałego rynku — mówi Jessica Spence, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa, do spraw marketingu.  — Naszym celem jest wyróżnienie się na tle konkurencji — dodaje.

Na pierwszy ogień poszedł Żubr. Marka w wersji jasnej pełnej zdobyła drugie miejsce na rynku. Teraz Kompania rozpoczyna sprzedaż jej wersji ciemnozłotej (o smaku karmelowym i toffie). Jest to lager o zwartości 6,9 proc. alkoholu i 15 proc. ekstraktu piwnego.

Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku