Reklama

Trzy nowości od Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska sypnie tej jesieni nowościami. Mają napędzić jej sprzedaż poza sezonem

Publikacja: 06.09.2011 16:24

— Sprzedaż piwa w Polsce ma za sobą  lata szybkiego wzrostu. W kolejnych może rosnąć o 1-2 proc. Producenci muszą więc dostosować swoją ofertę do dojrzałego rynku — mówi Jessica Spence, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa, do spraw marketingu.  — Naszym celem jest wyróżnienie się na tle konkurencji — dodaje.

Na pierwszy ogień poszedł Żubr. Marka w wersji jasnej pełnej zdobyła drugie miejsce na rynku. Teraz Kompania rozpoczyna sprzedaż jej wersji ciemnozłotej (o smaku karmelowym i toffie). Jest to lager o zwartości 6,9 proc. alkoholu i 15 proc. ekstraktu piwnego.

— Żubra pije ok. 4,5 mln Polaków. Oprócz tego jest około 1,5 mln osób, które deklarują, że chcą po niego sięgnąć. Zakładamy, że Żubr ciemnozłoty pozwoli nam do nich dotrzeć - mówi Marek Wziątek, marketing menedżer marki Żubr.

Lider rynku wprowadzi także markę Redd's o smaku żurawinowym. — Piwo to piją przede wszystkim kobiety w wieku 18-25 lat, które są otwarte na ciągłe zmiany i nowości. Dlatego chcemy oferować im edycje limitowane — tłumaczy Jassica Spence.

Na ogólnopolskim rynku ma zaistnieć także znana na Śląsku marka Książęce. Kompania Piwowarska będzie pod tą nazwą oferować piwo pszeniczne. Przy okazji chce w kraju także wypromować bardziej  Książęce jasne pełne.

Reklama
Reklama

Kompania zdecydowała się zacząć rewolucję na rynku od sezonu jesienno - zimowego, ponieważ jest  to czas, w którym konsumenci są bardziej otwarci na degustowanie piwa. Chce w ten sposób także zwiększyć sprzedaż poza letnimi miesiącami, które są czasem żniw dla branży piwnej.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama