Stock Polska, głównie dzięki Czystej de Luxe, zdobył pozycję lidera polskiego rynku wódki wycenianego przez firmę Nielsen na niemal 10 mld zł. Od pewnego czasu stara się także umocnić w mniejszych segmentach polskiego rynku wyrobów spirytusowych. Wydatki na nie są nadal znacznie niższe niż na wódkę. Jednak w przeciwieństwie do naszego ulubionego trunku, idą w górę.
Ostatnią nowością Stock Polska jest Stock Carribean Rum. Marką tą firma debiutuje w kategorii rynku wartej według Nielsena ponad 46 mln zł. W okresie od lipca 2010 r. do czerwca 2011 r. wydatki na rum w Polsce urosły o 1,4 proc. Wielkość tej kategorii urosła o niecały 1 proc. W tym samym czasie wielkość rynku wódki skurczyła się o 4 proc., a jego wartość o niemal 6 proc.
Jeszcze szybciej rośnie sprzedaż whisky – o ok. 30 proc. rok do roku. Rynek ten warty jest już niemal 700 mln zł.
Stock Polska zadebiutował na nim latem tego roku. Firma zaczęła zdobywanie go wprowadzając whiskey Blue Barrel i Gold Barrel pochodzące z rejonu Kentucky w Stanach Zjednoczonych. W czołówce tej części rynku whisky są Jack Daniels produkowany przez Brown-Forman oraz Jim'em Beam'em oferowany w Polsce przez CEDC, wicelidera polskiego rynku wódki.