Wraca moda na działki i warzywa z własnego ogródka

Popyt na własny ogródek nakręca nie tylko pandemia, ale rosnąca moda na "bio" i "eko". Działkowicze muszą się jednak uzbroić w cierpliwość – przy rosnących zamówieniach wydłużają się terminy dostaw wyposażenia ogrodowego - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 10.05.2021 09:18 Publikacja: 10.05.2021 09:03

Wraca moda na działki i warzywa z własnego ogródka

Foto: Adobe Stock

Przy trwającym od roku "pandemicznym" boomie na własny kawałek ziemi, pozwalającej oddychać świeżym powietrzem bez konieczności zasłaniania twarzy maseczką, sprzedawcy notują również obecnie mocny popyt na wszelkie zestawy ogrodowe, altany, szklarnie jak i rośliny.

- Już w ubiegłym roku zanotowaliśmy bardzo duże wzrosty sprzedaży wyposażenia działkowego i ogrodowego. Niewątpliwie sytuacja związana z pandemią COVID-19 znacząco wpłynęła na tak duże zainteresowanie asortymentem do dekoracji i wypoczynku w ogrodzie czy na działce - mówi Paweł Stefaniak, dyrektor handlowych w sieci Bricomarché.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne