Nowa oferta Medicover

Medicover, ubezpieczyciel i dostawca prywatnych usług medycznych od nowego roku wprowadza dwie nowe propozycje dla klientów

Publikacja: 25.01.2012 14:53

Pierwsza z nich to „Opieka Rodzinna Standard" zapewniająca całej rodzinie opiekę medyczną na co dzień i dostęp do specjalistów za przystępną cenę. Druga - to oferta opieki medycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw. To kontynuacja pomysłów z ubiegłego roku,  kiedy  firma wprowadziła pakiety dla osób po 65. roku życia oraz, pierwsze na polskim rynku, ubezpieczenie dla najmłodszych dzieci.

Jak podaje firma, oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw powstała na podstawie analizy potrzeb tego segmentu przedsiębiorców i ich pracowników już korzystających z usług, a także wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia Medicover w zarządzaniu zdrowiem blisko 500 tys. pacjentów. Propozycja składa się z 5 kluczowych programów: Plus, Specjalistycznego, Specjalistycznego Plus, Szpitalnego i Platynowego. Nowością są trzy programy dostępne w Opcji Standard, do których zostały wprowadzone limity na konsultacje lekarskie określone na poziomie ich średniego wykorzystania w populacji oraz znaczące rabaty - w miejsce bezpłatnego dostępu -  na wybrane badania diagnostyczne lub zabiegi chirurgii jednego dnia. Takie mechanizmy pozwalają znacząco obniżyć cenę pakietu, ale jednocześnie umożliwiają mniejszym firmom korzystanie z rozbudowanych programów opieki, które normalnie mogłyby być dla nich zbyt dużym obciążeniem finansowym.

„Opieka Rodzinna Standard" jest natomiast propozycją skierowaną do konkretnej grupy z segmentu klientów indywidualnych - rodzin. Nowa oferta pozwala zapewnić całej rodzinie, niezależnie od liczby jej członków, dostęp do opieki medycznej na co dzień i wybranych specjalistów za stałą składkę miesięczną w wys. 195 zł.

Zdaniem Johna Stubbingtona, dyrektora operacyjnego Grupy Medicover, firma jest bliska zrealizowania zapowiadanego w zeszłym roku planu zwiększenia sprzedaży indywidualnej o 100 proc.

- Chcemy w każdym kolejnym roku, aż do 2015 r., podwajać sprzedaż usług skierowanych do klientów indywidualnych. Oprócz nowości w ofercie, cały czas rozwijamy własną dystrybucję i sprzedaż w kanale 'direct' – zarówno przez Internet jak i telefon – mówi John Stubbington, dyrektor operacyjny grupy Medicover.

Z kolei w odniesieniu do segmentu firm i przedsiębiorstw, Medicover zapowiada zaktywizowanie sprzedaży na terenie całego kraju oraz kontynuację inwestycji w infrastrukturę medyczną.

- Chcemy jeszcze skuteczniej niż dotąd docierać do małych i średnich przedsiębiorstw, wszędzie tam gdzie jest popyt na nasze usługi – a to oznacza istotnie większą aktywność także poza Warszawą i kilku największymi miastami, w których jesteśmy obecni. Również w tym segmencie biznesu rozpoczęliśmy budowę kanału sprzedaży 'direct' – dodaje John Stubbington.

Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej