- Dropbox z radością wita Bono i The Edge jak inwestorów. Dzięki za wsparcie. Mamy nadzieję, że czekają nas wielkie rzeczy w przyszłości - czytamy na Twitterze Dropboksa.
Nie ujawniono jednak wartości inwestycji muzyków. Najprawdopodobniej ich wkład był częścią zebranej sumy 250 mln dol. donosi portal VentureBeat.
Bono jest znany ze swojego zainteresowania biznesowego firmami technologicznymi. Inwestycji dokonuje poprzez firmę private equity Elevation Partners, której jest współzałożycielem. Firmy, w które już zainwestowali to Facebook, Yelp i Palm.
Dropbox zawdzięcza swoją popularność pośród użytkowników możliwością dostępu wielu użytkowników do danych zapisanych w jednej lokalizacji.
Dropbox to marka dobrze znana entuzjastom Internetu i miłośnikom przechowywania danych w sieci. Jedyną usługą amerykańskiej spółki jest internetowy folder, w którym można umieścić dowolne dane. Pojemność 2 GB oferowana jest za darmo, za więcej miejsca na dane trzeba płacić.