Od 1 grudnia br. oferta operatora SkyCash – „Bilet przez telefon komórkowy", zostanie rozszerzona o bilet jednorazowy. Sporym udogodnieniem dla pasażerów będzie możliwość zakupu przez telefon komórkowy większej ilości biletów.
Dotychczas w systemie SkyCash można było kupować jedynie bilety czasowe (20-, 40-, 60-minutowe) oraz krótkookresowe (dobowe i 3-dniowe). Normalne lub ulgowe. Obecnie za pośrednictwem telefonu będzie można nabyć także bilet jednorazowy. 1 grudnia w aplikacji pojawi się również opcja, która umożliwi pasażerom zakup dowolnej ilości biletów, tego samego rodzaju i typu. Będzie to spore ułatwienie – przez komórkę będzie można kupić bilet dla całej rodziny lub dla wszystkich podróżujących znajomych.
Korzystanie z usługi SkyCash jest bardzo proste. Najpierw należy pobrać specjalną aplikację operatora, zarejestrować się w systemie i zasilić konto (za pomocą przelewu bankowego lub z innego konta w systemie SkyCash). W przypadku braku środków można również skorzystać ze specjalnej usługi Premium SMS. Ze względu na czas trwania rejestracji (ok. 4 minut) i doładowania konta, operacje te należy przeprowadzić wcześniej.
Bilet należy kupić niezwłocznie po wejściu do pojazdu komunikacji miejskiej lub strefy biletowej metra. Warto pamiętać, że czas realizacji tego typu transakcji jest uzależniony od zasięgu oraz szybkości działania sieci telefonii komórkowej.
Podczas kontroli pasażer zobowiązany jest do pokazania kontrolerowi ekranu aplikacji SkyCash z wyświetlonym numerem kontrolnym biletu.