Jednorazowy bilet ZTM przez komórkę

Od jutra podróżujący warszawską komunikacją miejską będą mogli kupić przez komórkę także bilety jednorazowe. Dotychczas w ten sposób można było nabyć tylko bilety czasowe

Publikacja: 30.11.2012 16:53

Jednorazowy bilet ZTM przez komórkę

Foto: ROL

Od 1 grudnia br. oferta operatora SkyCash – „Bilet  przez telefon komórkowy", zostanie rozszerzona o bilet jednorazowy. Sporym udogodnieniem dla pasażerów będzie możliwość zakupu przez telefon komórkowy większej ilości biletów.

Dotychczas w systemie SkyCash można było kupować jedynie bilety czasowe (20-, 40-, 60-minutowe) oraz krótkookresowe (dobowe i 3-dniowe). Normalne lub ulgowe. Obecnie za pośrednictwem telefonu będzie można nabyć także bilet jednorazowy. 1 grudnia w aplikacji pojawi się również opcja, która umożliwi pasażerom zakup dowolnej ilości biletów, tego samego rodzaju i typu. Będzie to spore ułatwienie – przez komórkę będzie można kupić bilet dla całej rodziny lub dla wszystkich podróżujących znajomych.

Korzystanie z usługi SkyCash jest bardzo proste. Najpierw należy pobrać specjalną aplikację operatora, zarejestrować się w systemie i zasilić konto (za pomocą przelewu bankowego lub z innego konta w systemie SkyCash). W przypadku braku środków można również skorzystać ze specjalnej usługi Premium SMS. Ze względu na czas trwania rejestracji (ok. 4 minut) i doładowania konta, operacje te należy przeprowadzić wcześniej.

Bilet należy kupić niezwłocznie po wejściu do pojazdu komunikacji miejskiej lub strefy biletowej metra. Warto pamiętać, że czas realizacji tego typu transakcji jest uzależniony od zasięgu oraz szybkości działania sieci telefonii komórkowej.

Podczas kontroli pasażer zobowiązany jest do pokazania kontrolerowi ekranu aplikacji SkyCash z wyświetlonym numerem kontrolnym biletu.

Warszawa jest jednym z nielicznych miast w Polsce, w których pasażerowie mogą wybierać pomiędzy trzema różnymi systemami zakupu biletów przez komórkę. Pierwsza tego typu usługa, przy współpracy z systemem płatności elektronicznych mPay oraz bankiem Citi Handlowy została uruchomiona 8 grudnia 2008 roku. Drugi operator – SkyCash, pojawił się w stolicy 14 lutego 2011 roku, a trzeci – moBILET 6 września 2011 roku.

Największym powodzeniem cieszą się bilety czasowe. Miesięcznie za pomocą tego mobilnego kanału sprzedaje się średnio prawie 50 tys. biletów.

Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej