Blisko 35-procentowy wzrost sprzedaży osiągnął w Polsce Chevrolet. Amerykańska marka, mimo znacznego osłabienia całego rynku, sprzedała w ubiegłym roku ponad 10,5 tys. aut. - Osiągnęliśmy po raz kolejny z rzędu historycznie rekordowy wynik. Zrealizowaliśmy plan, który założyliśmy sobie przed rokiem dołączając do grona marek, które sprzedają w Polsce ponad 10 tys. samochodów rocznie, mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. Jego zdaniem, w roku 2013 marka powinna ten wynik utrzymać.

Najpopularniejszym modelem Chevroleta w 2012 roku było miejskie Aveo, które sprzedawało się o jedną piątą lepiej niż rok wcześniej.  Kolejne miejsce zajmuje Cruze, którego sprzedaż podskoczyła o aż o 71 proc. Trzeci w rankingu Spark odnotował wzrost sprzedaży o  34 proc.

Najwięcej samochodów sprzedała w ub. roku w Polsce Skoda, na drugim miejscu znalazł się Volkswagen.