Cena zawiera nie tylko prawa do marki, ale także zakład produkcyjny i pakujący sosy w miejscowości Owensboro (stan Kentucky) oraz zakład przetwórstwa pomidorów w Stockton (Kalifornia). Unilever zachowa też prawa do marki Bertolli poza Stanami Zjednoczonymi.
Brytyjsko-holenderski koncern, który zarabiał rocznie na sosach 600 mln dolarów, poinformował, że postanowił skoncentrować się na produkcji marek, które mają większą marżę i rokują jeszcze większy wzrost przychodów, jak na przykład seria produktów do pielęgnacji ciała Dove.
Mizkan, drugi co do wielkości światowy producent octu ryżowego, chce dzięki nowym markom zdobyć większy rynek w USA, gdzie gotowe sosy są bardzo popularne. Zwłaszcza marka Ragu jest w USA niezwykle popularna. Japońska firma o ponad 200-letniej tradycji, poza tradycyjnym octem ryżowym produkuje także octy balsamiczne, octy winne, musztardy, galaretki, dressingi do sałat i tradycyjne sosy azjatyckie. Jest też właścicielem marek Sarson's (brytyjskie octy do fish&chips), Haywards (angielskie piklowane cebulki) oraz Branston (angielskie pikle w słoikach).