Dziś Netia wprowadziła nową ofertę usługi dostępu do Internetu pod - również nową - marką Dropss. „Odkryj czysty Internet" – brzmi jedno z haseł kampanii. „Ssam Internet" – to pierwsza z promocji.
Netia nie ukrywa, że kieruje nową ofertę głównie do obecnych klientów Orange Polska, chociaż pozostających w zasięgu sieci LLU Netii (ograniczonego do aktywnych już łączy Orange). Kampania towarzysząca promocji oferty podkreślająca "czystość" i "prostotę" usługi będzie miała charakter ogólnopolski. Alternatywny operator proponuje użytkownikom usługę do 20 Mb/s za 49,9 zł miesięcznie, czyli w relatywnie atrakcyjnej cenie. Neostrada, flagowa usługa stacjonarna Orange Polska w opcji do 10 Mb/s to podobny koszt, ale z punktu widzenia użytkownika kosztuje więcej ponieważ operator od abonentów samej usługi dostępowej pobiera także tzw. opłatę za utrzymanie łącza (blisko 30 zł). Netia podkreśla, że w jej nowej ofercie tej opłaty nie ma.
Pełny zasięg LLU Netii to około 4,9 mln gospodarstw domowych. Ten hurtowy model zwykle wykorzystywany jest do świadczenia usług pakietowych. Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii nie wyklucza, że z czasem pod submarką Dropss sprzedawana będzie nie tylko sama usługa dostępowa.
Czy może skorzystać z Dropssa każdy musi sprawdzić sam. Działa już specjalna strona Dropss.pl (autorstwa firmy Inifinity), na której można zgłosić zainteresowanie usługą i zostawić namiary.
Marka Dropss będzie promowana właśnie w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Wieczorek nie zdradza wartości kampanii.