To ponad dwa razy więcej niż na koniec ubiegłego roku, kiedy było ich 90 mln. Większość nowych klientów będzie pochodzić z rejonu Azji i Pacyfiku.
Choć płatna telewizja wytraca tempo przyłączeń nowych abonentów, bo jej rynek się nasyca, IPTV (usługa telewizyjna dostarczana po łączach internetowych) wciąż będzie się na rynku rozpychać wraz z rozwojem wielousługowych pakietów operatorów telekomunikacyjnych i telewizyjnych. Według analityków Research and Markets światowe wpływy z abonamentów płaconych za IPTV, które na koniec 2013 roku wynosiły 16 mld dol., w 2020 roku przekroczą 26,2 mld dol. Bardzo podobnie wypadają prognozy Digital TV Research – jej analitycy szacują, że przychody operatorów IPTV wzrosną między 2013 i 2020 rokiem o 63 proc., do 26,1 mld dol.
82,5 mln prognozowana liczba klientów IPTV na świecie na koniec 2014 roku według PwC
Największą liczbę abonentów IPTV mają i będą miały Chiny: za sześć lat branża IPTV będzie tam dostarczać usługi telewizyjne do 77 mln domów, czyli do 40 proc. wszystkich swoich klientów. Finansowo liderem przychodów z tego rodzaju telewizji pozostaną jednak Stany Zjednoczone. W 2020 r. przyniosą one ponad jedną trzecią wszystkich światowych wpływów branży. Za nimi uplasują się Chiny.