Notowany na NewConnect Vivid Games konsekwentnie poszerza bazę fanów gry „Real Boxing". Tytuł, w wersji na urządzenia z systemem operacyjnym iOS (czyli sprzęt Apple), zadebiutował jesienią 2012 r. W I półroczu tego roku spółka informowała, że tytuł kupiło już ponad 1 mln graczy. Wiosną tego roku bydgoska spółka wypuściła też na rynek wersję na komputery PC, która dystrybuowana drogą elektroniczną (m.in. przez serwis Steam) spotkała się pozytywnym przyjęciem.

W międzyczasie Vivid Games zmienił jednak strategią. Zamiast sprzedawać własne gry spółka zdecydowała, że zgodnie z najnowszymi trendami na rynku gier mobilnych będzie udostępniać je za darmo i zarabiać na mikropłatnościach, czyli działać w modelu Free2Play. W czerwcu udostępniła w tej formule „Real Boxing" w wersji na urządzenia Apple. W krótkim czasie tytuł pobrało 7 mln graczy. Dlatego Vivid Games uznał, że grę w wersji na urządzenia z systemem operacyjnym Android, również oferował będzie bezpłatnie. Premiera w e-sklepie Google Play miała miejsce 30 października.

- Udostępnienie „Real Boxing" w tej formie na drugiej dużej platformie to kolejny krok w kierunku transformacji naszych gier do pełnego modelu Free2Play - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes technologicznej spółki. Nie zdradza pierwszych wyników „sprzedaży" wersji na Androida. - Znając specyfikę tej platformy spodziewamy się równie dobrych wyników – oznajmia. Liczy, że premiera będzie miała wydatny wpływ na przychody firmy. Nie rozwija tematu.

Polska gra może liczyć na duże wsparcie marketingowe ze strony Google. „Real Boxing" jako jedna z 24 gier z całego świata, znalazła się w tzw. kolekcji startowej promującej nową platformę Google- Android TV, która wystartowała 3 listopada. - Prowadzimy kilka podobnych projektów – mówi Kościelny. Nie zdradza szczegółów.

Kierowana przez niego spółka miała w I półroczu 5,54mln zł przychodów (2,78 mln zł rok wcześniej), 1,19 mln zł EBITDA (0,36 mln zł) i 0,86 mln zł zysku netto (0,19 mln zł). W całym 2013 r. sprzedaż bydgoskiej firmy wynosiła 8,05 mln zł, EBITDA sięgnęła 1,24 mln zł a zysk netto 0,72 mln zł.