Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.01.2015 16:34 Publikacja: 21.01.2015 16:34
Foto: Bloomberg
W Tokio podano, że japońska grupa spodziewa się zmniejszenia w 2015 r. światowej sprzedaży o 1 proc. do 10,15 mln pojazdów marek Toyota, Daihatsu i Hino. Prognoza podkreśla nową strategię prezesa Akio Toyody, polegającą na zapewnieniu firmie stałego, umiarkowanego i rentownego wzrostu, a nie ścigania się z innymi wielkością produkcji po bolesnym doświadczeniu po kryzysie finansowym w 2008 r., gdy na świecie wystąpił znaczny nadmiar mocy produkcyjnych.
Największy na świecie producent samochodów nie przewidywał zmniejszenia rocznej sprzedaży przynajmniej od 2000 r. - stwierdziła jego rzeczniczka. Należy tylko wykluczyć zmianę prognozy w połowie 2011 r., gdy klęski naturalne (trzęsienie ziemi, tsunami) spowodowały czasowe wstrzymanie produkcji. Toyota nie opublikowała także wstępnych przewidywań dla 2009 r. z powodu niepewności wynikającej z kryzysu finansowego.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Europa i Pekin szukają kompromisu ws. surowców krytycznych, polskie firmy szykują się na unijną dyrektywę o cybe...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Strategia Orlenu, który prowadzi działalność na wielu rynkach, ma przełożenie na proces transformacji w całym re...
W czwartek doszło do wycieku danych logowania części klientów korzystających z usług biura podróży Itaka Nowa. W...
Trump i Xi Jinping łagodzą konflikt handlowy, Parlament Europejski żąda zmian w budżecie UE, a ustawa schronowa...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Na rozwój sektora usług biznesowych w Polsce coraz mocniej wpływa inteligentna automatyzacja procesów, a także k...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas