Aktualizacja: 07.03.2015 11:06 Publikacja: 07.03.2015 11:06
Z danych KPMG wynika, że w 2014 roku rynek topowych usług hotelarskich wart był 1,3 miliarda złotych
Foto: Bloomberg
Z danych KPMG wynika, że w 2014 roku rynek topowych usług hotelarskich wart był 1,3 miliarda złotych. To o 8 proc. więcej niż ten segment wypracował rok wcześniej. Dynamika wartości jego usług rośnie coraz szybciej, bo przybywa nowych obiektów. - Planowane są otwarcia kolejnych hoteli świadczących usługi o najwyższych standardach, a w naszym kraju obecne są kolejne globalne sieci otwierające i zrzeszające luksusowe obiekty – mówi partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG, Andrzej Marczak.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas