Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.04.2015 17:10 Publikacja: 14.04.2015 16:47
Oferta rozpisana jest na dziesięć najbliższych lat, tj. od 2016 do 2025 r. Jak podkreśla w komunikacie spółka, warunki konkursu uniemożliwiają jednak wyłonienie jej jako spółki do świadczenia usług powszechnych. Polska Grupa Pocztowa złożyła jednak ofertę, aby pokazać, że jest zainteresowana konkurowaniem z Pocztą Polską w tym zakresie.
„Aktualnie obowiązujące przepisy prawa nie są przystosowane do sytuacji, w której następuje zmiana podmiotu pełniącego obecnie obowiązki operatora wyznaczonego na nowego operatora pocztowego wyznaczonego do świadczenia usług powszechnych. Trudno tym samym uznać, że spełniają one wymogi wynikające z przepisów unijnych, które nakazują, aby procedura wyboru operatora wyznaczonego oparta była na zasadach przejrzystości, niedyskryminacji i proporcjonalności" – czytamy w komunikacie. Jak podkreślają władze spółki dla rozwoju konkurencyjnego rynku ważne jest przełamanie wreszcie monopolu Poczty Polskiej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersje wokół wydatkowania środków z KPO dla branży HoReCa wstrząsnęły opinią publiczną. Wołodymyr Zełenski...
Czekamy na pojawienie się ostatecznej koncepcji systemu bezpiecznej łączności MSWiA i Exatela i mamy nadzieję, ż...
Trwają prace nad założeniami do polskiej polityki kwantowej. Dokument jest na etapie wewnętrznych konsultacji, a...
Administracja Trumpa chce zmusić producentów leków do podniesienia cen w Europie i innych regionach świata, co m...
Koncern Stellantis ostrzega, że bez złagodzenia wymogów emisji, będzie musiał ograniczyć sprzedaż samochodów spa...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas