W środę 22 kwietnia 2015 niemiecki producent samochodów wydał oświadczenie, że testuje nowy system, w ramach którego firmy kurierskie, które dostarczają produkty zamówione przez Amazon, będą mogły śledzić GPS pojazdów Audi, by dostarczyć zamówioną paczkę. Póki co to dostawcy z DHL znajdą widoczne w systemie auto i otworzą bagażnik za pomocą elektronicznej autoryzacji. Kod autoryzacyjny może być użyty tylko raz, w określonym czasie.

- Pracujemy nad ofertą dla najważniejszych klientów, która wykorzystywała będzie najbardziej dogodną lokalizację przyszłych dostaw, ich własny bagażnik - oświadczył Michael Pasch prezes europejskiego Amaron Prime.

Serwis oferuje większą elastyczność dla klientów, którzy nie będą musieli umawiać się z kurierem na określoną godzinę. Nowy model zwiększy również efektywność biznesów dostawczych, co zmniejszy ruch na ulicach dużych miast, przekonują przedstawiciele Audi.

Testy systemu ruszają w maju 2015 w Monachium.