Aktualizacja: 28.04.2015 16:36 Publikacja: 28.04.2015 16:36
Foto: Bloomberg
Eksperci wskazują, że mobilne usługi firm najczęściej kończą się na możliwości zapoznania z ofertą. W tym wypadku zakupu dokonuje się offline, co znacznie wydłuża proces zakupowy i zmniejsza szansę na dokonanie wyboru impulsywnie.
– Głównym problemem jest stwarzanie rozwiązań, które ułatwią konsumentowi sfinalizowanie transakcji. Odsetek firm, które oferują możliwość dokonania płatności przy użyciu smartfona wynosi zaledwie 5 proc. To zdecydowanie za mało, by zaspokoić popyt rosnącej liczby tzw. m-konsumentów – komentuje Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi, pierwszej w Polsce aplikacji umożliwiającej płatność za taksówkę przez aplikację. Jego zdaniem nowoczesny konsument, przeglądając wygodnie oferty na swoim urządzeniu mobilnym, jest w pełni gotowy, żeby podjąć decyzję zakupową i dokonać płatności. – Jeśli nie zaproponujemy mu rozwiązania szybkiego i wygodnego, automatycznie się zniechęci i zrezygnuje z zakupu – dodaje Krzysztof Urban.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas