Aktualizacja: 06.05.2015 11:54 Publikacja: 06.05.2015 11:54
Foto: Bloomberg
MonsieurDrive.com to francuska porównywarka cen produktów sprzedawanych w tamtejszych supermarketach. Z analizy cen kosmetyków dla kobiet i dla mężczyzn wynika, że "damskie" są średnio 4 proc. droższe niż "męskie".
Autorzy raportu porównali w marcu 26 produktów dla kobiet i tyle samo dla mężczyzn, które były sprzedawane w sklepach internetowych największych francuskich sieci handlowych.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas