W maju 2015 r. w polskich sklepach pojawi się limitowana seria napojów izotonicznych Oshee w charakterystycznych, czarno-żółtych barwach i z logo Borussii Dortmund. Będzie dostępna w standardowych butelkach o pojemności 0,75 i 1 litra. Oshee planuje wykorzystanie nowego produktu w komunikacji marketingowej i w mediach społecznościowych.
To już druga umowa marketingowa lidera polskiego rynku izotoników ze znanym klubem piłkarskim. Od 2012 roku izotonik Oshee jest oficjalnym napojem Realu Madryt, a zdjęcia jego zawodników znajdują się na etykietach napoju. W 2014 roku Oshee przedłużyło umowę z hiszpańską drużyną.
- Mamy nadzieję, że nawiązanie współpracy przyniesie obydwu stronom korzyści. Działania z kolejnym europejskim klubem piłkarskim wspierają nas w budowaniu pozycji Oshee w Europie – mówi Dominik Doliński, członek zarządu Oshee.
Oshee i Borussia Dortmund, w którym grają Łukasz Piszczek oraz Jakub Błaszczykowski, zawarły kontrakt w lutym tego roku. Strony nie ujawniają jego wartości.
Umowa obejmuje również wspólną organizację szkółki piłkarskiej dla polskiej młodzieży. Oshee BVB Camp, w której będą mogli wziąć udział młodzi zawodnicy, zaplanowana jest na lipiec 2015 r. Szczegóły naboru będą dostępne na stronie www.oshee.eu 23 maja tego roku.