Aktualizacja: 12.05.2015 11:19 Publikacja: 12.05.2015 11:19
Foto: Bloomberg
Na całym świecie Subway ma prawie 44 tys. lokali w 110 krajach. Firma chwali się, że od 2011 r. jest pod tym względem liderem rynku wyprzedzającym nawet koncern McDonald's. Łączne przychody grupy Subway za 2014 r. sięgnęły 18,2 mld USD. Aż 11,9 mld USD z tej kwoty przypada na rynek amerykański.
Firma rozwija się w systemie franczyzowym. - Taką strategię przyjęli założyciele firmy w 1974. W Polsce jesteśmy obecni co prawda już od 10 lat ale dopiero w ostatnim okresie staramy się intensywnie zwiększyć obecność na tym rynku. Wkrótce przekroczymy graniczną ilość 100 restauracji a 10 procentowe i wyższe wzrosty tej liczby w skali rocznej to jeden z naszych głównych celów –mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
OSZCZĘDZANIE. Oprocentowanie nawet 8 proc. w skali roku, ale tylko po spełnieniu określonych warunków
– Polscy inwestorzy nie mają świadomości, że w detalicznych obligacjach skarbowych indeksowanych inflacją mają fantastyczny instrument – mówi Emil Łobodziński, doradca inwestycyjny BM PKO BP.
Organy skarbowe wymagają zgłaszania dochodów z obrotu kryptowalutami w zeznaniach rocznych podatników. Kryptowaluty są traktowane jako prawa majątkowe, podlegają więc takim samym zasadom opodatkowania jak inne zyski kapitałowe.
W świecie inwestycji poszukujesz nie tylko możliwości wzrostu kapitału, ale także partnera, który zrozumie Twoje cele i pomoże Ci osiągnąć sukces finansowy. Winners Investments o.c.p., a.s., twórca platformy Mooninvest, oferuje nie tylko dostęp do atrakcyjnych funduszy ETF, ale przede wszystkim solidną platformę inwestycyjną, opartą na doświadczeniu, wiedzy, zaufaniu i nowoczesnych rozwiązaniach automatyzacji. Dodatkowo, Mooninvest umożliwia pomnażanie oszczędności, dostarczając narzędzia i strategie, które maksymalizują zyski przy zachowaniu zrównoważonego poziomu ryzyka.
Artyści „Nowego pokolenia” należą dziś do najbardziej poszukiwanych przez kolekcjonerów. Za znaczącą zmianę należy uznać fakt, że Wojciech Fibak radykalnie zmodyfikował zainteresowania kolekcjonerskie. Obecnie interesuje go już nie malarstwo École de Paris, ale sztuka „Nowego pokolenia po 1989 roku” obok powojennej awangardy.
Obserwujemy obecnie znaczący, ponad 30-proc. rozjazd kursu akcji największych wydobywców złota w stosunku do samej ceny kruszcu na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat. Ta luka, która historycznie zazwyczaj była domykana, rodzi pytania o jej przyczyny oraz o to, która forma inwestycji – w akcje spółek wydobywczych czy sam kruszec – może być bardziej opłacalna.
Tylko 6 proc. kobiet inwestuje na rynkach finansowych, w porównaniu z 17 proc. mężczyzn. Dysproporcja powtarza się przy różnych produktach, na IKZE/IKE decyduje się 13 proc. kobiet i 23 proc. mężczyzn.
Jesteśmy niekonsekwentni w wychowaniu dzieci. Rodzice zachęcają je do oszczędzania pieniędzy przy zakupach i ograniczanie zużycia wody lub energii. Ale równocześnie spełniają niemal wszystkie zachcianki konsumenckie swojego dziecka.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas