Aktualizacja: 12.05.2015 11:19 Publikacja: 12.05.2015 11:19
Foto: Bloomberg
Na całym świecie Subway ma prawie 44 tys. lokali w 110 krajach. Firma chwali się, że od 2011 r. jest pod tym względem liderem rynku wyprzedzającym nawet koncern McDonald's. Łączne przychody grupy Subway za 2014 r. sięgnęły 18,2 mld USD. Aż 11,9 mld USD z tej kwoty przypada na rynek amerykański.
Firma rozwija się w systemie franczyzowym. - Taką strategię przyjęli założyciele firmy w 1974. W Polsce jesteśmy obecni co prawda już od 10 lat ale dopiero w ostatnim okresie staramy się intensywnie zwiększyć obecność na tym rynku. Wkrótce przekroczymy graniczną ilość 100 restauracji a 10 procentowe i wyższe wzrosty tej liczby w skali rocznej to jeden z naszych głównych celów –mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas