Subway zwiększa liczbę lokali

Gastronomiczna sieć ma w Polsce 98 lokali wobec 86 przed rokiem. Jej sprzedaż wzrosła o 4 proc. Cel to minimum 10-proc. zwyżka obrotów.

Publikacja: 12.05.2015 11:19

Subway zwiększa liczbę lokali

Foto: Bloomberg

Na całym świecie Subway ma prawie 44 tys. lokali w 110 krajach. Firma chwali się, że od 2011 r. jest pod tym względem liderem rynku wyprzedzającym nawet koncern McDonald's. Łączne przychody grupy Subway za 2014 r. sięgnęły 18,2 mld USD. Aż 11,9 mld USD z tej kwoty przypada na rynek amerykański.

Firma rozwija się w systemie franczyzowym. - Taką strategię przyjęli założyciele firmy w 1974. W Polsce jesteśmy obecni co prawda już od 10 lat ale dopiero w ostatnim okresie staramy się intensywnie zwiększyć obecność na tym rynku. Wkrótce przekroczymy graniczną ilość 100 restauracji a 10 procentowe i wyższe wzrosty tej liczby w skali rocznej to jeden z naszych głównych celów –mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona