Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.06.2015 14:32 Publikacja: 01.06.2015 14:32
Samochody dostawcze zazwyczaj kupowane są w leasingu
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski RP Robert Przybylski
W tym roku nadal notowany jest utrzymujący się od trzech lat rosnący popyt na lekkie samochody dostawcze o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony. W pierwszych czterech miesiącach rejestracje przekroczyły 15,9 tys. sztuk i były o blisko 16 proc. większe niż w tym samym okresie rok wcześniej.
W 2014 roku rynek samochodów dostawczych o dmc do 3,5 ton odnotował spory, 8-procentowy wzrost w stosunku do wcześniejszego roku, do 45 576 aut. Tempo wzrostu popytu jest podobne do zanotowanego w 2013 roku. Jest to najlepszy wynik w ostatnich sześciu latach, choć w 2008 roku firmy zarejestrowały 11 tys. aut więcej. – Wyniki rejestracji wskazują, że gospodarka kraju ma się nieźle – komentuje wyniki prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Jakub Faryś.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas