Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2015 18:15 Publikacja: 15.06.2015 18:15
Na spotkaniu z dziennikarzami podczas salonu powiedział, że firma rozważa zamontowanie nowych oszczędniejszych silników w tym samolocie albo podjąć produkcję lekko wydłużonej wersji, co dałoby ok. 50 foteli więcej.
- Powiedziałbym, że rozmawiamy z co najmniej pół tuzina klientów - stwierdził zapytany, czy rozmawia też z innymi poza Emirates, która od dawna nalega na podjęcie produkcji nowszej wersji. Prezes Tim Clark i szef Qatar Airways, Akbar al-Baker mówią od dawna, że superjumbo powinien spalać o 10-15 proc. mniej paliwa, musi dostać nowe silniki, a wtedy oni są gotowi kupować je.
Rok 2025 zaczął się dla branży kinowej mocnym tąpnięciem. Jednak po spadku z pierwszego kwartału nie ma już ślad...
Mimo nakazów Kremla, rosyjskie firmy energetyczne, transportowe i telekomunikacyjne, nie chcą przechodzić na ros...
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów ukazał się wyczekiwany projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opa...
Biznes apeluje o współpracę rządu i prezydenta w kwestiach gospodarczych. Rozmowy Ukrainy i Rosji bez przełomu....
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Dokończenie zmian w systemie kierowania i dowodzenia, presja na budowę rezerw i przede wszystkim na rozwój polsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas