Reklama
Rozwiń

Sprzedaż CCC i LPP rośnie zbyt wolno

Wzrost obrotów obuwniczej i odzieżowej firmy w lipcu był wolniejszy od tempa zwiększania powierzchni handlowej.

Publikacja: 03.08.2015 22:00

Obuwnicza i odzieżowa spółka nie zachwyciły sprzedażą w lipcu. Jakie będzie drugie półrocze?

Obuwnicza i odzieżowa spółka nie zachwyciły sprzedażą w lipcu. Jakie będzie drugie półrocze?

Foto: Wikipedia

W lipcu LPP miało 442 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż rok temu. To kolejny przeciętny miesiąc odzieżowej firmy (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay), która od początku roku zwiększyła sprzedaż tylko o 7 proc., do 2,74 mld zł.

To rozczarowujące tempo, wziąwszy pod uwagę 15-proc. przyrost powierzchni handlowej w tym czasie. Na domiar złego nadal spada marża brutto – w lipcu skurczyła się o 5 pkt proc. (r./r.), do 46 proc. Pod presją była również w poprzednich miesiącach.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Wodowanie pierwszego okrętu rozpoznania „Delfin”
Biznes
Trump popiera zwiększenie presji na Rosję. Umowa UE-Ukraina i Orlen
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów