Reklama

Sprzedaż CCC i LPP rośnie zbyt wolno

Wzrost obrotów obuwniczej i odzieżowej firmy w lipcu był wolniejszy od tempa zwiększania powierzchni handlowej.

Publikacja: 03.08.2015 22:00

Obuwnicza i odzieżowa spółka nie zachwyciły sprzedażą w lipcu. Jakie będzie drugie półrocze?

Obuwnicza i odzieżowa spółka nie zachwyciły sprzedażą w lipcu. Jakie będzie drugie półrocze?

Foto: Wikipedia

W lipcu LPP miało 442 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż rok temu. To kolejny przeciętny miesiąc odzieżowej firmy (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay), która od początku roku zwiększyła sprzedaż tylko o 7 proc., do 2,74 mld zł.

To rozczarowujące tempo, wziąwszy pod uwagę 15-proc. przyrost powierzchni handlowej w tym czasie. Na domiar złego nadal spada marża brutto – w lipcu skurczyła się o 5 pkt proc. (r./r.), do 46 proc. Pod presją była również w poprzednich miesiącach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama