Aktualizacja: 03.08.2015 22:00 Publikacja: 03.08.2015 22:00
Obuwnicza i odzieżowa spółka nie zachwyciły sprzedażą w lipcu. Jakie będzie drugie półrocze?
Foto: Wikipedia
W lipcu LPP miało 442 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż rok temu. To kolejny przeciętny miesiąc odzieżowej firmy (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay), która od początku roku zwiększyła sprzedaż tylko o 7 proc., do 2,74 mld zł.
To rozczarowujące tempo, wziąwszy pod uwagę 15-proc. przyrost powierzchni handlowej w tym czasie. Na domiar złego nadal spada marża brutto – w lipcu skurczyła się o 5 pkt proc. (r./r.), do 46 proc. Pod presją była również w poprzednich miesiącach.
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas