Reklama
Rozwiń

Katarzyna Dubno: Polskie firmy muszą konkurować za granicą

- Globalizacja to już jest fakt. Do pewnego czasu polski rynek był wystarczająco duży i chłonny, ale ten czas już minął. Musimy konkurować z wielkimi koncernami, jak i z firmami, które zostały przejęte przez duże fundusze inwestycyjne - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Aktualizacja: 04.09.2019 17:53 Publikacja: 04.09.2019 14:02

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Branża farmaceutyczna bez innowacji nie istnieje. Adamed ten wyścig na rynkach międzynarodowych już podjął dosyć dawno temu, bowiem od początku XXI wieku. Dzisiaj nasze produkty są dostępne na 70 rynkach i mamy 9 swoich przedstawicielstw zagranicznych - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed.

Partnerem programu jest Adamed

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?