Katarzyna Dubno: Polskie firmy muszą konkurować za granicą

- Globalizacja to już jest fakt. Do pewnego czasu polski rynek był wystarczająco duży i chłonny, ale ten czas już minął. Musimy konkurować z wielkimi koncernami, jak i z firmami, które zostały przejęte przez duże fundusze inwestycyjne - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Aktualizacja: 04.09.2019 17:53 Publikacja: 04.09.2019 14:02

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Branża farmaceutyczna bez innowacji nie istnieje. Adamed ten wyścig na rynkach międzynarodowych już podjął dosyć dawno temu, bowiem od początku XXI wieku. Dzisiaj nasze produkty są dostępne na 70 rynkach i mamy 9 swoich przedstawicielstw zagranicznych - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed.

Partnerem programu jest Adamed

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!