Reklama

Katarzyna Dubno: Polskie firmy muszą konkurować za granicą

- Globalizacja to już jest fakt. Do pewnego czasu polski rynek był wystarczająco duży i chłonny, ale ten czas już minął. Musimy konkurować z wielkimi koncernami, jak i z firmami, które zostały przejęte przez duże fundusze inwestycyjne - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Aktualizacja: 04.09.2019 17:53 Publikacja: 04.09.2019 14:02

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Branża farmaceutyczna bez innowacji nie istnieje. Adamed ten wyścig na rynkach międzynarodowych już podjął dosyć dawno temu, bowiem od początku XXI wieku. Dzisiaj nasze produkty są dostępne na 70 rynkach i mamy 9 swoich przedstawicielstw zagranicznych - mówi Katarzyna Dubno, dyrektor ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia, Adamed.

Partnerem programu jest Adamed

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Biznes
Premier Donald Tusk wskazał nowego prezesa UKE. Teraz zagłosuje Sejm
Biznes
Upadek rządu we Francji, drony nad Polską i apel producentów aut elektrycznych
Reklama
Reklama